מערך ההיסעים העירוני: 98 אחוזי תקינות בתחילת שנת הלימודים

בעירייה הציבו רף גבוה מאוד עבור רשויות בסדר גודל של אשדוד, במיוחד כשמדובר במערך הכולל 324 קווי הסעות הנותנים שירות ל-2,000 תלמידים בנוסף ל-324 סייעות שנבחרו בקפידה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש מנהל החינוך אריה מימון: "פועלים גם לתיקון התקלות שנוצרו כדי לתת שירות של 100 אחוז"

המערך של העירייה יעבור בקרוב שדרוג משמעותי עם רכישת המערך דיגיטלי מתקדם המשקף בזמן אמת תמונת מצב עדכנית על מערך האיסוף העירוני.
כעת, מסביר, מיכאל אלמקייס מנהל אגף לוגיסטיקה ותפעול במנהל החינוך, נערכות ההתאמות להכנסתו כבר בשנת הלימודים הנוכחית.

בנוסף, השנה יצא מכרז חדש לחברות ההסעות וחלקן הוחלפו. כמו כן, ניתן מענה מקיף לילדים נחושים (מיוחדים) כדי להסיע אותם למוסדות ברחבי העיר ומחוצה לה בהתאם להוראות משרד החינוך. ראש מנהל החינוך אריה מימון ציין כי בכל שנה, וגם השנה, מופקים לקחים כדי לטייב את שירותי ההיסעים.

"מדובר בהליך מורכב וכל חברה או גורם נותן שירות נבחן לעומק. אנחנו מעבירים תדרוכים לנהגים ומבקשים מהם לתת את היחס הטוב ביותר, זאת במטרה שההורים ירגישו בטוחים וגם הילדים היקרים שלנו יזכו לפתוח את הבוקר עם חיוך. אנחנו מתורגלים גם לתת מענה מידי לתקלות שעולות, ונתקן כל תקלה בטווחי זמן קצרים ואפקטיביים".

מנהלת מחלקת היסעים סילבי ארמה: מוסיפה כי "אנחנו נערכים במשך חודשים לפני פתיחת השנה כדי לתת את המענה האולטימטיבי לכל ילדי העיר. פתיחת שנה עבורי היא יום של שמחה לצד דריכות שהכל יעבור בשלום. כל אחת ואחד מהילדים הוא כמו הילד שלי, ולכן כולנו יחדיו משקיעים את הכול במטרה שההסעה תגיע בבוקר והילד יגיע בבטחה למוסד החינוכי".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן