אשדוד עדיין אדומה

גם השבוע אשדוד אדומה עם הציון 10 ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר כ-8,500. השבוע נפטרו 7 אנשים כתוצאה מסיבוכי הקורונה. ערכות לבדיקת אנטיגן חולקו לתלמידי העיר. ממשיכים בבדיקות וקוראים לתושבים להתחסן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 אז למרות התחושה כי הגל החמישי של הקורונה דועך, אשדוד עדיין אדומה עם ציון מרבי של 10 ברמזור הקורונה. השבוע אומנם התחיל בבשורה טובה מבית חולים ׳אסותא׳ בעיר, על ירידה במספר אנשי הצוות שנמצאים בבידוד.  נכון לתחילת השבוע שהו 40 עובדים בבידוד לעומת 150 עובדים לפני כשבועיים. לדברי תבור אנושי ראש אגף משאבי אנוש: ״מדובר בנתון מעודד שמאפשר לנו לחזור ולהמשיך לתת טפול איכותי  וטוב יותר לציבור המטופלים".

 אולם העומס לא פסק ומידי פעם נאלצו במיון ׳אסותא׳, לסגור את חדר המיון לקבלת חולים חדשים למשך מספר שעות.

 מהנתונים על מצב התחלואה באשדוד, נכון ליום 2.2.33 עולה כי מספר החולים הפעילים עומד על 8,518 (9,120 אתמול), ביממה האחרונה התווספו עוד 1,137 חולים חדשים. 77 מאושפזים בבתי החולים ו-0 במלונות, היתר מאושפזים בביתם.  מספר המבודדים בעיר עומד 2,955, אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 23%.

 7 אנשים נפטרו במהלך השבוע מסיבוכי הקורונה. מספר הנפטרים מהנגיף באשדוד עומד על 277. לדברי ד"ר נדב שורק, מנהל המעבדה למחלות מתפרצות ומחקרוביולוגיה כי "אין היגיון אבולוציוני להניח או להאמין שהאומיקרון יהיה הווריאנט האחרון. טבעה של מגפה לנסות ולהמציא עצמה כל פעם מחדש. יתרה מכך ייתכן ואף נופתע מהתפרצות של  וריאנט  שאינו נמצא במעקב משרד הבריאות. יחד עם זאת, יש סיבה להיות אופטימיים ההתקדמות המדעית שעבר ועובר העולם בשנתיים האחרונות, בסבירות גבוהה, יאפשרו לו בהתאמות שונות להתמודד עם כלל הוריאנטיים".

ד״ר לסרי לראש הממשלה, שר הבריאות ושר האוצר: "הרחבת בית החולים אסותא אשדוד – צו השעה"

עוד טרם נכנסה לחיינו הקורונה וביתר שאת בשנתיים האחרונות, בית החולים המונה 300 מיטות כבר איננו מספיק בגודלו לצורכי העיר ותושביה!

במונחי מספר מיטות לנפש, בית החולים אסותא – אשדוד המונה 300 מיטות שהן 1.2 מיטות אשפוז כללי ל-1000 תושבים, מציב את השירות האשפוזי באשדוד (העיר החמישית בגודלה בישראל) בנקודת השפל הנמוכה ביותר ביחס לממוצע המיטות הכללי בישראל שהינו 1.75 ל-1000 תושבים.

במצב הנתון, בית החולים אסותא – אשדוד אינו יכול להעניק לתושבי אשדוד והסביבה את רמת השירות הרפואי הראויה והנאותה, המצופה מבית חולים חדשני, איכותי ושירותי. עם השנים, בית החולים אף עלול להפוך בהדרגה לבית חולים בינוני ומטה, הפועל בסטנדרטים מקצועיים שאינם בהלימה לרמת השירות הרפואי המקובלת, בישראל ובעולם המערבי. ולא לכך פיללנו במאבקנו ארוך השנים למען הקמתו של בית חולים ציבורי באשדוד.

לפיכך, אנו חייבים לפעול באופן מיידי ובמרץ להרחבת בית החולים על ידי הוספת מיטות, כך שיוכל לעמוד בסטנדרט השירות הרפואי בדיוק כפי שתוכנן כשלב ב' של ההקמה בתכניות המקוריות של משרדי הבריאות והאוצר. קרי, בית חולים המונה 600 מיטות לפחות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן