נכט נגד אמסלם בגלל הסרטון של ש״ס

הסרטון שהעלתה סיעת ש״ס בו נמתחה ביקורת על מדיניות המיסים של שר האוצר ליברמן, הפך לויראלי ועורר תגובות רבות. הסערה לא פסחה גם על אשדוד בין שני סגני ראש העיר, עו״ד אלי נכט שביקר את יו״ר ש״ס ח״כ אריה דרעי: ״הסרטון פשוט מזעזע״ וסגן ראש העיר ויו״ר סיעת ש״ס בעיר אבי אמסלם שענה לנכט: ״עשה קריירה מהסתה וגזענות״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האם ריח של בחירות עולה באוויר?  במוצאי שבת 29‪.1‪.22 הועלה סרטון של סיעת ש״ס. הסרטון תוקף את מדיניות המיסים של שר האוצר אביגדור ליברמן, והועלה לחשבון הטוויטר של יו״ר ש״ס ומי שהיה עד לא מזמן חבר כנסת מטעמה, אריה דרעי. בסרטון, נראים אמא וילד כשהם עורכים קניות בסופר, אך כשהילד מבקש שתיה או צלחות חד פעמיות האמא משיבה לו שזה יקר מידי "בגלל המיסים של ליברמן”. האם והילד מורידים מצרכים בקנייה בשל המחיר. מאחוריהם נראה אדם ממוצא רוסי, שקונה אוכל לחתולים כשעולה ממנו מסר כי ליברמן דואג למצביעים שלו ורומס את ציבור החרדים.

הסרטון עורר התייחסות רבה מצד אחד של תומכים‫, ומצד שני עורר ביקורת רבה‫. בין היתר נמתחה ביקורת נוקבת נגד אריה דרעי עצמו, ששהה בסוף השבוע דווקא באתר היוקרתי סנט מוריץ בשווייץ.  אומנם בניו של דרעי מסרו כי הם מימנו את חופשת הוריהם לרגל 40 שנות נישואין‫, אך הביקורת לא נפסקה‫.

אבי אמסךם

הויכוח סביב הסרטון לא פסח על העיר אשדוד‫, בה  חיים גם קהילת יוצאי חבר העמים לשעבר וגם ציבור חרדי רב‫. על הסרטון התפתח עימות מילולי נוסף בין  שני סגני ראש העיר כאשר עו״ד אלי נכט מבקר בחריפות את הסרטון ואילו סגן ראש העיר ויו״ר ש״ס ומקורבו של דרעי ‫, אבי אמסלם מגיב על דברי עו״ד נכט‫. 

 ‫

נכט‫: ״הסרטון פשוט מזעזע״

סגן ראש העיר עו״ד אלי נכט‫:  "הסרטון של ש״ס פשוט מזעזע. אין מילים אחרות לתאר את זה. האשמה כלפי הממשלה (ובתת מודע כלפי האשכנזים שמרעיבה ילדים, הינה פשוט מלגלגת על השכל הישר של כולנו‫.  מי שדואג להשאיר את המגזר שלו ללא אינטרנט, ללא לימודי ליבה וללא כישורי חיים, הוא לא אחר מאשר אריה דרעי הנהנתן שמדלג מתענוגות בוינה לתענוגות בשוויץ. ההתקדמות היחידה של דרעי הפעם היא שאף בצל לא נפגע במהלך הצילומים לסט״‫.

אמסלם‫:  ״עשה קריירה מהסתה וגזענות״  סגן ראש השיר ויו״ר ש״ס אבי אמסלם מיהר והגיב לעו״ד נכט‫. כותב אמסלם על נכט‫:  "האיש שעשה קריירה על הסתה וגזענות נגד הציבור המסורתי והמזרחי, שכולנו עדיין זוכרים את הסרטון המחריד והמסית שהוציא בבחירות האחרונות, מעז היום להטיף על סרטון שממחיש את מצוקתם של השכבות החלשות ואת העיוות הערכי וסדרי העדיפויות המופרכים של ההמשלה האכזרית שלנו‫.  "האיש שעשה קריירה על הסתה וגזענות נגד הציבור המסורתי והמזרחי, שכולנו עדיין זוכרים את הסרטון המחריד והמסית שהוציא בבחירות האחרונות, מעז היום להטיף על סרטון שממחיש את מצוקתם של השכבות החלשות ואת העיוות הערכי וסדרי העדיפויות המופרכים של הממשלה האכזרית שלנו״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן