אשדוד חצתה את רבע מיליון התושבים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 השבוע התבשר ראש העירייה ד"ר לסרי כי אוכלוסית התושבים באשדוד עברה את הרבע מיליון תושבים ועומדת היום על 255,457 נפש. את ההודעה השנתית שולחת הגב' לאה אלקיים ראש ענף שלטון מקומי במשרד הפנים.

שמוליק דואק מעצב השיער והפעיל החברתי‫, טייל השבוע בשכונת כרם התימנים בתל אביב. הוא שלף מכיס מכנסיו את הטלפון הנייד. בכיס גם היו 150 שקלים שנפלו‫, מבלי שדואק שם לב. לפתע ניגש אליו כתב ערוץ 13 פז רובינזון והושיט לו את הכסף שנפל מכיס מכנסיו. דואק הנרגש הודה לרובינסון. פריחה אומרת כשאתה אדם טוב ועושה טוב לזולת כמו דואק אז הקארמה חיובית חוזרת אליך‫.

רפאל שטרית ממשיך לגבש חברי ליכוד מרחבי הארץ. השבוע התקיימה ארוחת צהריים במשרדיו של שלמה פורטל יו״ר פורום הסניפים. פורטל: ״אני מחזק את חבר מרכז הליכוד יעקב שטרית ורפאל שפוקדים אלפי חברים חדשים ומחזקים את התנועה. רפאל שטרית ראוי להיבחר בפריימריס הבאים כחבר כנסת כנציג העיר אשדוד והמחוז״.

 השבוע התקיימה הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתם של רבי שמעון ואשתו רחמה ז”ל, שהוכנס ברוב פאר והדר לישיבת "נחלת ישראל" בראשותו של רבי יעקב אמסלם ובהשתתפות הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף.

בשיא השמחה, התבשר ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם, שנולד לו נכד ראשון לבנו ישי ישראל. פריחה מאחלת מזל טוב

חי ורונן דוידוב הצמד הבוכרי מ"שנות ה80" הפילו מצחוק באירוע סיכום השנה של כרישי הביטוח האשדודים איציק ספייב ודיאנה שריבקר. באירוע סיכום שנה של הסוכנות ׳ספייב אנד שריבקר׳ במסעדת ׳ארמיס׳ התכנסו בכירי פעילות עסקית וציבורית מבין דוברי הרוסית בעיר אשדוד.

בין המכובדים נכחו סגן ראש עיריית אשדוד עו"ד אלי נכט, חבר מועצת העיר אשקלון דוד בן אברהם, יועצת השר אלקין יאנה אייזיקוביץ׳, סמנכ"ל חברת ׳כלל׳ ביטוח שלומי תמן, וגם כמה כוכבים אשדודים דוגמת עורך הדין רומן ספייב, החולש על פירמה משפטית שממשיכה לבסס את כוחה בעיר, מייק וייצמן, האשדודי אשר עושה חיל בתור מנהל הדיגיטל של רני רהב ובנייני האומה ודנה כצנלסון, מפיקת עירונית ויזמית חברתית אשדודית.

אושרי פרחן ועפרה שמעוני השיקו את אולם התצוגה החדש "דקו" קרמיקה באשדוד באירוע נוצץ במעמד ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ואנשי העסקים בניהם ג’קי בן זקן ,בני פרץ, חיים רביבו כוכב ׳האח הגדול׳ קותי סבג,  מעצב האופנה דרור קונטנטו , מאמן נבחרת ישראל הצעיר‫, אלון חזן ואנשי עסקים‫ וקבלנים בהם משפחת צרפתי.

אולם התצוגה החדש "דקו" קרמיקה בבעלות היזם ואיש העסקים אושרי פרחן הושק באירוע ייחודי עם הופעה של ETNIKA LIVE וארוחת שף.

אביבה צדיק מאשדוד, שחקנית וניצבת בתוכניות הטלוויזיה (״היורשת״, ״שנות השמונים,״ ישמח חתני) חגגה השבוע יום הולדת שנה לנינה שלה היילי המתגוררת במושב אודים. הבת של אביבה – היא ענת סגל המעצבת מחברת הספרים ״עיצוב בצבע״, ו״שידרוג בצבע״, והנכדה היא עומר פרידמן אדדריכלית. בקיצור, הכשרון נשאר במשפחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן