יאסו ג'מבו! :ענקית הרשת העולמית "ג'מבו יוון" בדרך למתחם הסטאר סנטר באשדוד

הראל ויזל בעלי קבוצת פוקס, וצחי אבו, המחזיק בבעלות חברת ארנה גרופ מודיעים על חתימת ההסכם אשר יביא את ענקית הקמעונאות היוונית "ג'מבו-יוון" אל מתחם הסטאר סנטר באשדוד. פתיחה משוערת: המחצית השנייה של 2022. צחי אבו: "בכוונת חברת ארנה גרופ להמשיך ולפתח את המתחם מבחינת מגוון החנויות ופיתוח התשתיות, עוד נכונות הפתעות נוספות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ארנה סטאר גרופ, החברה בראשות צחי אבו שבבעלותה השליטה במתחם הסטאר סנטר באשדוד, מודיעה היום (חמישי) על חתימת הסכם עם רשת ג'מבו במתחם ארנה סטאר-סנטר.

רשת ג'מבו-יוון היא חברה ציבורית, הנסחרת בבורסה ביוון ששוויה עומד על 2.15 מיליארד יורו ופועלת בתחום הצעצועים, ביגוד, אביזרים לתינוקות, כלי בית, ציוד משרדי ועוד ב-80 חנויות ביוון, בולגריה, קפריסין, רומניה ומדינות נוספות באירופה.

את הזיכיון להפעלת הרשת היוונית בישראל רכשה חברת "פוקס" בבעלות הראל ויזל.

צחי אבו: "צעד ראשון בשורת מהלכים להמשך פיתוח החברה"

רגע אחרי שדיווחה על נתונים מרשימים לבורסה לני"ע, מודיעה ארנה גרופ על חתימת הסכם עם רשת ג'מבו ל5 שנים, במהלכן תשכיר ג'מבו שטח של 7,900 מ"ר במתחם הסטאר סנטר אשדוד. ג'מבו היינה חלק ממהלך של הרחבת המתחם בקומה נוספת והחלפת שוכר קיים. על פי ההסכם – הרשת לא תפעל בימי שבת וחג. תאריך הפתיחה המשוער: המחצית השנייה של שנת 2022.

צחי אבו, בעלים ומנכ"ל ארנה גרופ: "המהלך עם רשת ג'מבו הינו צעד ראשון משורת מהלכים שמתכננת הקבוצה כחלק ממימוש כספי הגיוס להמשך צמיחה והשבחת פעילות החברה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן