"קורא לתושבי המע"ר להתנגד לתכנית שהוגשה לוועדה המחוזית"

ד"ר אלי לחמני יו"ר האופוזיציה העירונית בעיריית אשדוד פנה ליו"ר הוועדת הבנייה באשדוד, סניה כצנלסון לקבל הסברים מדוע הוגשה הבקשה להגדיל את יחידות הדיור במע"ר דרום ישירות דרך הוועדה המחוזית ולא דרך הוועדה המקומית

לחמני. דורש הסברים. צילום: ארכיון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד"ר אלי לחמני יו"ר האופוזיציה העירונית בעיריית אשדוד פנה ליועץ המשפטי של ועדת התכנון והבנייה באשדוד וליו"ר הוועדה שמעון סניה כצנלסון לקבל הסברים מדוע וגשה הבקשה להגדיל את יחידות הדיור במע"ר דרום ישירות דרך הוועדה המחוזית ולא דרך הוועדה המקומית.

"מסתבר משנכשלו בעלי היוזמה לצופף את רובע מע"ר דרום דרך  הוועדה המקומית הם החליטו לעקוף  הוועדה (מעניין ביוזמת מי?) ולהגיש בקשה ישירה לוועדה מחוזית ללא התערבות ובלא לבקש התייחסות הרשות או הועדה המקומית"

ד"ר לחמני מוסיך ואומר כי "מדובר בתוספת על תא שטח קטן של מע"ר דרום  עוד יחידות (וכנראה היד עוד נטויה)כך שיעמוד כבר על 4280. יחידות. התוכנית הופקדה ונמצאת בשלב התנגדויות במחוזית. אף אחד לא אומר דבר בנושא בעיר. מעניין למה???".

ש. מה אתה מתכוון לעשות?

"לאחר שהנושא נודע לי בעקיפין פניתי  ליועץ המשפטי של הוועדה המקומית ולי"ור הועדה, כצנלסון לדון ולתת התייחסותנו לנושא. לדעתי, חשוב שתושבי הרובע יידעו על כך ויידעו שיכולים להגיש התנגדויות בוועדה המחוזית".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן