אמסלם מנסה למזער נזקים:"השתתפתי בבקשות של מוטי מלכא כאורח ולא נטלתי חלק במימון האירוע"

הסערה שחוללה הידיעה באשדוד10 לפיה ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם השתתף ומימן ערב בקשות ליריבו של ראש העירייה תפסה גלים. אמסלם נלחץ ובתגובה :"לכל המחפשים לתקוע טריז ביני לבין ראש העיר שזהו מפעל חייו לפייטני העיר אשדוד, אני ממליץ לחפש את הטוב ולא להיפך. תמיד אשמח להשתתף בכל אירוע מוזיקלי כזה או אחר שאליו אוזמן"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הידיעה באשדוד10 על ההשתתפות של ממלא מקום ראש העיר אשדוד אבי אמסלם באירוע הבקשות של מוטי מלכא יריבו של ראש העיר אשדוד דר יחיאל לסרי עוררה סערה גדולה. לסרי ומקורביו זעמו וטענו כי אמסלם כפוי טובה שהולך ומפרגן ליריבי לסרי וזה לא יעבור בשתיקה.

אמסלם בניסיון למזער נזקים על המהלך שעשה שיגר תגובה. לא נגענו:

"העיר אשדוד נמצאת בשנים האחרונות במוקד העשייה והפעילות של תרבות המזרח בכלל והמוזיקה האנדלוסית בפרט. בשנים אלה הוקמה מחדש התזמורת האנדלוסית והמוזיקה והפיוט המזרחיים חזרו לקדמת הבמה, והשירה המסורתית שגשגה והתפתחה וזכתה למקום של כבוד בכותל המזרח של המוזיקה, תרתי משמע.
לפני כעשור הקמתי יחד עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את "המרכז למורשת" שחרת על דגלו את הנחלת מורשת יהדות ספרד והחזרת העטרה ליושנה, בעשור מאז היווסדו הפיק המרכז אלפי מופעים, שבתות בקשות, מופעי חזנות ומוזיקה אנדלוסית. 'המרכז למורשת' אשדוד פרץ דרך בעולם הפיוט והשירה האנדלוסית-יהודית והוא מתווה את הדרך לכל מחלקות התרבות התורנית ברחבי הארץ.
בעונת הבקשות בשנה האחרונה בפרט לאחר שנתיים קשות של קורונה בהן בתי הכנסיות היו סגורים ולא ניתן היה לקיים פעילויות, הרחבנו את היריעה וקיימנו עשרות שבתות שירה בקשות ופיוט בכל רחבי העיר אשדוד – הפעילות הענפה הזו לא היתה יכולה לקרום עור וגידים ללא עזרתו דחיפתו וסיועו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שמזה שנים רבות עוסק בתחום המוזיקה והתרבות האנדלוסית שקרובה מאד לליבו.
בהתאם לחזונו של ראש העיר תפקידו של "המרכז למורשת" להיטיב עם פייטני וחזני העיר אשדוד כעיר שמהווה אבן יסוד לשירת הבקשות ולמוזיקה האנדלוסית. בעיר ישנם פייטנים בעלי שיעור קומה כמו רבי דוד אדרי זוכה פרס גאון למוזיקה, אדרי ופייטנים רבים תושבי העיר אשדוד מופיעים מידי שנה בשבתות שמפיק המרכז למורשת. חשוב להדגיש כי מעולם לא ניתנה שום הוראה מטעם ראש העיר או מי מטעמו לפסול מאן דהוא מפייטני וחזני העיר אשדוד והכל נעשה בתיאום ובשיתוף פעולה מלא עימו.
כמו"כ זכיתי אתמול בערב להשתתף בסיום עונת הבקשות כאורח של פייטני להקת 'מטרוז' וחשוב להדגיש שלא נטלתי חלק במימון או סבסוד האירוע בשום צורה, ולכל המתדרכים למיניהם המחפשים לתקוע טריז בין ראש העיר שזהו מפעל חייו לפייטני העיר אשדוד, אני ממליץ לחפש את הטוב ולא להיפך.
תמיד אשמח להשתתף בכל אירוע מוזיקלי כזה או אחר שאליו אוזמן".

הערת המערכת

דבריו של אמסלם שמכחיש סיוע במימון הבקשות של מטרוז ששייך למןטי מלכא לא נכונים בלשון המעטה.

שימו לב למודעה הבאה שמזמינה לבקשות של מטרוז ומי חתום עליה? מרכז למורשת. מי הממונה על מורשת? ממלא מקום ראש העיר אשדוד אבי אמסלם שגם טרח להעלות את המודעה לחשבון הפייסבוק האישי שלו וגם לציין את שמו בגדול.

גם את זה הוא יכחיש?

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן