כפי שחשפנו‫: מהנדס העיריה הודח וסגנו יחליף אותו זמנית

מהנדס העיר אשדוד דורון חזן‫, הבין שהקרקע תחתיו בוערת מאוד‫, בעקבות זימונו לשימוע לפני פיטורין‫, וגם בעקבות בדיקת מבקר העירייה על תפקודו. לאחר שחש ברע ואושפז‫, הוא לא משך יותר מדי את העניין והבין שראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל שבעבר הגן עליו‫, החליט שיש לפטרו. ביום שני בבוקר‫, חזן שיגר מכתב התפטרות ובמקומו מונה רם אהרוני‫, שמשמש אדריכל העיר. האם נדע פעם מה בדיוק הייתה ההתנהלות הבעייתית שבגינה ביקשה העירייה לפטרו? ימים יגידו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שני בבוקר שם מהנדס העיר דורון חזן‫, סוף לפרשה אליה נקלע‫, ובגינה העירייה ביקשה לפטרו בגין מה שהם טוענים: התנהלות לא ראויה מינהלתית מקצועית חמורה‫. חומר על כך הועבר למבקר עיריית אשדוד שבודק את התלונות‫.

כזכור‫, בשבוע שעבר יממה לפני שהיה אמור חזן לעמוד לשימוע בפני מנכ"ל העירייה‫, טרם פיטורין הוא חש ברע ואושפז בבית החולים‫.

לאחר ששוחרר מבית החולים‫, היתה תחושה שהוא ימשוך את העניין בנימוק רפואי‫.

חזן שהבין שמצבו גרוע‫, ובשימוע אליו זומן הדרך היחידה היא פיטורין, הוא החליט לעשות זאת בעצמו ושיגר מכתב התפטרות ביום שני בבוקר‫, ושם סוף לפרשה ולתפקידו בעירייה 7 שנים לאחר שמונה גם ברעש גדול. כזכור מינויו נפסל בשל עתירה שהגישה נגד בחירתו, חברת מועצת העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר‫, באמצעות עו״ד שרון גלילי‫. השאלה הגדולה מה יקרה עם הבדיקה של הטענות הקשות של העירייה נגד חזן‫, שאותם בודק מבקר העירייה. האם חוץ ממנו מעורבים אחרים? והאם כעת בעקבות התפטרות חזן תיגנז הבדיקה‫?

בעירייה מיהרו השבוע למנות מהנדס מחליף, שכן מינהל ההנדסה חייב מהנדס שחותם על היתרים‫.

עד להוצאת המכרז למהנדס קבוע‫, מינה מנכ"ל העירייה אילן בן עד‫,י את מי ששימש עד כה אדריכל העיר, רם אהרוני‫.

לא הרבה ידוע על אהרוני שנחשב לאיש מופנם‫, מסוגר ודי שקט. לא ברור מה תפיסת עולמו בנושאי תכניות הבנייה באשדוד. כן ידוע שהוא היה בעימותים קשים ובמחלוקות עם המהנדס המתפוטר חזן‫.

חזן נחשב לאיש מקצוע לא רע‫, אבל מה שעומד בעוכריו היו תמיד יחסי האנוש שלו. לאחר שהגיע לתפקיד‫, לא מעט עזבו בשל יחס עוין שהפגין כלפי אחרים שהוא זיהה‫, כמי שעלולים לאיים עליו מקצועית‫.

 הבולטת בהם ליאת בן אבו שהיום משמשת מהנדסת עיריית אור יהודה. שם היא עושה חיל‫, מצליחה מאוד וגם קיבלה הצטיינות.  מדובר בפספוס גדול שכן בן אבו גדלה במינהל ההנדס‫,ה ויהיה זה סגירת מעגל אם תחזור כמהנדסת. ראוי שראש העיר יקרא לה להגיש מועמדות‫.

יצוין כי מדובר בתפקיד זמני מאוד שקיבל אהרוני עד לבחירת מהנדס קבוע במכרז. האם אהרוני שנחשב לנוח להנהלת העיר יתמודד והאם יעדיפו אותו? האם בכלל הוא מתאים? ימים יגידו‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן