ממשיך להתגרות בראש העיר: אבי אמסלם מממן בקשות למוטי מלכא מכספי העירייה

לאשדוד 10 נודע כי ממלא מקומו של ראש העיר, החליט בצעד הזוי לממן מכספי המרכז למורשת שבת בקשות של קהילת מטרוז' ששייכת למוטי מלכא. הדבר חמור בעיקר לאור העובדה שמלכא החליט לצאת נגד ראש העיר והמרכז לפיוט ושירה ולפתוח מתחרה נגד הגוף שנתמך ע"י עיריית אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

היחסים בין ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי לממלא מקום ראש העיר אשדוד אבי אמסלם ידעו עליות ומורדות רבות במהלך הקדנציה האחרונה, אך כבר למעלה מתשעה חודשים שהיחסים בין השניים נחשבים למצויינים, אם כי מעשה לא חכם של אמסלם עלול לדרדר את היחסים שוב.

לאשדוד 10 נודע כי ממלא מקומו של ראש העיר,אבי אמסלם החליט בצעד הזוי לממן מכספי המרכז למורשת שבת בקשות של קהילת מטרוז' ששייכת למוטי מלכא. הדבר חמור בעיקר לאור העובדה שמלכא החליט לצאת נגד ראש העיר והמרכז לפיוט ושירה ולפתוח מתחרה נגד הגוף שנתמך ע"י עיריית אשדוד.

אמסלם שרק לאחרונה היה בעין הסערה בעקבות השימוש בשמו על כל פרסום אפשרי שיוצא תחת חסותו וממומן בכספי העירייה, גרם לתביעה נגדו על שימוש לרעה בכספי ציבור, ואף כמעט גרם לחיוב אישי עבורו. בפרסום שיצא מהמרכז למורשת בו הוא מממן את שירת הבקשות של מוטי מלכא, ראינו כי הוא מצא דרך חדשה להזכיר את שמו, תחת הכותרת אורח הכבוד.

אמש השתתף אמסלם במסיבת סיום הבקשות של מוטי מלכא ומטרוז' באולמי לה מימוניה, זאת למרות ההתנגדות של מלכא כלפי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

המהלך של אמסלם תמוה מאוד, שכן מצד אחד הוא מספר על ייחסיו הטובים עם ראש העיר, אך מהצד השני הוא נפגש ומשתף פעולה עם אויביו שמחפשים ברעתו. זה יה שנקרא תפסת מרובה לא תפסת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן