איך אומרים מצטיינת באנגלית? המורה הודיה כהן זכתה בפרס הצטיינות

השבוע זכו 8 מורות לאנגלית מהדרום בפרס הצטיינות. בין הזוכות הודיה כהן מבית הספר 'שחר' באשדוד. "חשוב לי שהתלמידים שלי ילמדו כישורי חיים”, היא אומרת ומדגישה את חשיבות השפה האנגלית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע זכו 8 מורות לאנגלית ממחוז דרום בפרס הצטיינות. בין המורות גם הודיה כהן, מבית הספר 'שחר' באשדוד. פרס ההצטיינות הוענק למורות על ידי מנכ״ל משרד החינוך, שמואל אבואב ושגריר ארה״ב.

הודיה כהן בת 33 נשואה ואמא ל- 4 מלמדת כבר 13 אנגלית. לדבריה, מדובר במקצוע חשוב לתלמידים שיסייע להם בעתיד."אני מאוד אוהבת את התחום שלי ומאוד חשוב לי לחדש, לרענן את הלימוד ולהתאים לתלמידים״ היא אומרת. "מאוד חשוב לי שהתלמידים שלי לא רק ילמדו אנגלית אלא שהם ילמדו כישורי חיים ושהם ילמדו לייזום וליצור דברים. כמו גם, להעלות רעיונות מעניינים ולהיות יצירתיים. כי זה בסופו של דבר זה מה שיעזור להם בהמשך הדרך, גם ביציאה לשוק העבודה. בכלל, אם אני חושבת עליהם בעוד 10-12 שנים, שבעזרת השם, כשיצאו לעבוד הם יצטרכו את התכונות האלו וזה בעצם מה שאנחנו מנסים לפתח. כמובן שהאנגלית היא שפה מאוד מאוד קריטית וחשובה ללומד, בכלל אנגלית היא שפה בינלאומית שפה שפותחת דלתות ואנחנו מנסים לא רק להפוך את הלמידה לחווייתית ומהנה, אלא גם למידה רלוונטית שבאמת תיתן להם הרבה כלים לחיים שהם יוכלו להשתמש בהם. זה הרבה מעבר לרשימות שינון מילים״.

לדבריה, כיום מתחילים ללמוד אנגלית כבר בכיתה א׳.״זה בשיתוף תוכנית קרב, וזו למידה חווייתית עם משחקים, ורק בכיתה ג׳ אנחנו כבר מתחילים ממש את שלבי הרכישה הקריאה יותר אינטנסיבית, כולל קריאה, וזה דיבור ולאט לאט עולים עם רמה. בשנתיים האחרונות יש לנו פרויקט בבית הספר זה נקרא ׳אנגלו- מיוזיק׳ שזה כבר מהגן שם של פעילויות כמו שירים באנגלית ושעת סיפור באנגלית. כבר בגיל הגן ואז הם מקבלים איזשהי טעימה של שפה דבורה, שזה מקסים בפני עצמו".

חשוב לה להדגיש כי ההצלחה אינה רק שלה אלא הצלחת הצוות הלימודי בראשות המנהל, רמי רחמים – כהן, אשר מקדמית את הלמידה. ״תודה לבית הספר ולמנהל שחשוב לו להשקיע למען התלמידים וקשוב לכל פרויקט. וגם לצוות שמאוד תומכים״.

מנהל מחוז הדרום, רם זהבי: "אני מברך את המורות הזוכות, שבזכות מסירותן ואהבתן, חיבבו את השפה על תלמידיהם בכלים יצירתיים והפכו את הוראת האנגלית לאמנות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן