הדרך לחופה עוברת בטלוויזיה: האם הדר ברייר מאשדוד מצאה את החתן שלה

הדר ברייר (34) בחורה יפהפייה, אשדודית לשעבר, רקדנית ומורה לבלט, עובדת כביולוגית במעבדה להכנת מוצרים קליניים לחולי סרטן ב"תל השומר”, מחפשת חתן בתכנית "חתונה במבט ראשון". המיועד שבחר עבורה, הצוות המקצועי הוא דניס רוסקוב (32) מתכנת שאוהב לצחוק, עם אמא צעירה ודומיננטית במיוחד

צילום: קובי מהגר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדר ברייר (34) תושבת אשדוד מרבית שנותיה ולאחרונה מתגוררת בתל אביב, מככבת על המסך בתוכנית הראשונה של "חתונה במבט ראשון". למרות שהיו גם זוג לא קונבנציונלי בנישואים שניים, בלתי אפשרי היה להתעלם מהדר, בחורה גבוהה וגבעולית. היא רקדנית מקצועית, מתופפת מגיל שש, רקדה בלהקת הבלט הישראלי עד גיל 26, ומשמשת כמורה לבלט, המשלבת עבודה חשובה מאוד כביולוגית במעבדות "מכון אלה" בבית החולים "תל השומר", שם היא שותפה להכנת מוצרים קליניים לחולי סרטן.

הדר התבשרה במהלך התכנית , בשידור חי שנמצא לה חתן פוטנציאלי,דניס רוסקוב (32) מתכנת עם הרבה חוש הומור ואמא דומיננטית במיוחד וגם צעירה מאוד, שמחליטה בשבילו שינעל סניקרס עם חליפת החתונה ולגמרי קולעת לטעמה של הדר, שמציינת את זה בחופה.

הדר מבחינתה הגיעה עם אמא תיקי, שלא הסתירה את מורת רוחה ואת חוסר האמון מאהבה שתצא כתוצאה מההשתתפות בתוכנית, ואומרת להדר שתחשוב טוב האם זהו רצונה האמיתי והאם לא כדאי שתמשיך לחפש את האחד מחוץ לזרקורי הטלוויזיה, כי מגיע לה הטוב ביותר. הדר שקלה כמובן כי מי מכיר אותה יותר טוב מאמא, אך נותרה בשלה, נחושה וכובשת, בהחלט בחורה שיודעת מה היא רוצה. היא נראית כמי שמבינה את ההתנגדות של אמה אך יודעת לאן היא מכוונת. ומקסימום, כולם יודעים, גם אם לא תצא אהבה, אולי ייפתחו כיוונים חדשים, כמו בכל ריאליטי.

"הגבר הסקסי בעיני הוא ברדלי קופר"

בראיון מקדים עמה שהתפרסם באתר התוכנית סיפרה הדר, שהיא מאמינה באהבה ממבט ראשון אך גם במבט שני היא תהיה מרוצה, ומבחינתה, כישלון הוא רק להפסיק לנסות. על אהבת חייה אמרה שהיא רוצה בו חוש הומור, כנות, שאפתנות וחיוך כובש ועל כך אינה מוכנה להתפשר (נראה לנו שדניס בהחלט עונה על הדרישות, אך מי אנחנו שנחליט…). הכנות שלה מבחינתה היא יתרון אך גם חיסרון, היא רוצה להיות אמא רוחנית ומדמיינת חיי משפחה מאושרים עם צחוק והומור שחור. היא נראית חזקה אך אל תטעו, היא גם בוכה בכי משחרר וטוב. והעיקר: היא באה לתוכנית בראש פתוח עם רצון כנה למצוא אהבה.

הדר כבר עברה קשר רציני ואף סיפרה שזה היה אחד הקריטריונים לקבלה לתוכנית על מנת לוודא שהמשתתפים אכן רוצים וכשירים לקשר אמיתי. היא גם התפרסמה בעבר באפליקציות להיכרויות ופגשה אנשים איכותיים, אך לא נמשך קשר מעבר למספר דייטים וגם הייתה בררנות יתר, פסילה על דברים לא מהותיים, תכונה שהיא רצתה לנטרל דרך התוכנית. רומנטיקה מבחינתה הוא בילוי במסעדה טובה, רצוי על אי בודד, וכן להשתתף בתוכנית שבה את פוגשת את החתן רק בחופה, בהחלט. הגבר הסקסי מבחינתה הוא ברדלי קופר.

הדר סיפרה בראיון ל"וואלה" שהיא בחורה של קיצוניות, או הכל או כלום ולכן ההגעה לתוכנית מבחינתה הייתה אמיצה אך לא בלתי מתקבלת על הדעת. היא הוסיפה שדווקא האהבה המתחדשת בין שירי ללירן מהעונה השנייה, הפיחה בה תקווה שהאהבה ממתינה לה בפתח ומבחינתה, זוג מתוך שישה זו בהחלט הצלחה.

ותכירו את המיועד של הדר

באתר התוכנית מספר רוסקוב המתגורר בראשון לציון, כי הוא פחות מאמין באהבה ממבט ראשון, פחות תמים יחסית לעברו. הוא מחפש שזוגתו תהיה טובת לב, חכמה ומצחיקה בעיניו (הדר?) ולא מוכן להתפשר על טוב לב, התכונה הבולטת גם בו. הוא מוכן לילדים אך נהנה מהחופש לקום מאוחר ומתכוון להיות אבא אימהי ולהעניק לילדיו ארגז כלים עשיר שיכשיר אותם לעצמאות. דניס נכח בעבר באפליקציות להיכרויות אך הוא מעדיף את הפרפרים שבמפגש האישי והוא מכנה את עצמו ג'נטלמן שבהחלט משלם בדייטים בלי למצמץ (מתאים להדר, שציינה שזה החיזור המועדף עליה). אגב הכי רומנטי מבחינתו, זה שאשתו תחייך אליו אחרי יום קשה בעבודה. מינימלי, לא?

מה אתם אומרים על שמלת הכלה של הדר? והאם קיימת אהבה ממבט ראשון

כן, אמנם ההכנות המפרכות נחסכו מהכלה אך אין חתונה בלי שמלה והפעם זו הייתה שמלה מיוחדת, שנראה שעוצבה בדיוק למידותיה של הדר. אז ביררנו, המעצב הוא אריאל טולדנו, בוגר ׳שנקר׳ בהצטיינות ב-2014, שעבד בבית האופנה הנחשק בלמיין. בשבוע הבא הוא יציג בשבוע האופנה בתל אביב.

טולדנו, שקלט מיד את זקיפות הקומה והעמידה הברבורית ולכן החליט לעצב שמלה ממשי ואבני סברובסקי, שהיא למעשה אחד הדגמים הפופולריים ביותר שלו, בגרסה מודרנית. הדר אגב אהבה שמלות רבות אך מדדה רק אחת, ניחשתם נכון, את השמלה אותה לבשה בתוכנית, שנראתה עליה נוחה וקלילה והעניקה שיק לבן של חתונה.

והאם ישנה אהבה ממבט ראשון?

שאלת השאלות נבחנת בשנים האחרונות לעומק בתוכנית "חתונה ממבט ראשון"(קשת, 12), שמצליחה לקטוף בכל פעם רייטינג גבוה במיוחד למרות שההצלחה, בואו נאמר, לא ממש מתבטאת בזוגות שנשארים ביחד, אלא דווקא ברמת הסלבריטאיות של הדמויות שהצליחו להיכנס לנו ללב אחרי סיום הריאליטי. נו מה לעשות, שבני האדם הם מציצנים לא קטנים, ותמיד אוהבים לראות מה קורה (כמעט) בתוך חדר המיטות של בני זוג לא מוכרים. כשהם נכנסים ללב, זה אפילו כואב כשהקשר לא מצליח.

במהלך התוכנית, שמתבססת על פורמט דני, נוצר מאגר של משתתפים פוטנציאליים, מהם בוחר צוות מקצועי את הזוגות שנחשבים מתאימים באופן מדעי, לאחר חודשיים של מיונים ושיחות אישיות. בין אנשי הצוות מומחים לגנטיקה, לחקר רגשות, מטפלת זוגית ומשפחתית ופסיכולוגים. כאשר הם חושבים שיש התאמה מדעית הם מבשרים לשני בני הזוג שהם… מתחתנים. וכך, בלי להיפגש קודם ובלי לתכנן חתונה מושקעת באריכות, הם זוכים לחתונה יפה (סמלית, לא דתית) ונפגשים לראשונה. לאחר מכן הם יוצאים לירח דבש מול המצלמות ולאחר כחודש וחצי מחליטים האם להמשיך. האם זה עובד? נראה שלא ממש.

בסיום העונה הראשונה, נפרדו כל הזוגות ששודכו. תומר אביטל ויעל פולקמן, ששודכו מדעית לבני זוג אחרים, ניהלו דווקא רומן קצר לאחר התוכנית. גם בסיום העונה השנייה, נפרדו כל הזוגות, אך לאחרונה התבשרנו בתקשורת ששירי ולירן חזרו להיות זוג וכל המדינה מחזיקה להם אצבעות.

אדווה סיטבון, האשדודית היפהפייה שכיכבה בעונה הקודמת, גם היא לא נשארה עם בן הזוג המדעי אלא מצאה את אהבתה לאחר מכן, הרתה והשבוע היא ילדה בן. גם עידו חמדי האשדודי, שכיכב בעונה הקודמת לא מצא אהבה דרך התוכנית, אבל השבוע התבשרנו כי הוא הציע נישואין לצמודה שאיתו.  אז מה יהיה הפעם להדר ודניס? ואולי בעצם התוכנית דווקא גורמת להתאהבות לאחריה? מה שבטוח, היא מכניסה את הזוגיות לתודעה לאנשים שאולי אפילו קצת התייאשו ממנה.. וזה כבר נחמד. אנחנו בכל אופן כבר מחזיקים אצבעות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן