איגוד הכדורעף קבע: אין פלייאוף למכבי אשדוד בכדורעף

איגוד הכדורעף הישראלי הכריע והכריז על אלופות המדינה על פי מיקום הקבוצות בסיום העונה הסדירה. המשמעות: קבוצות הבנים והבנות של מועדון מכבי אשדוד לא יזכו להשתתף בפלייאוף השנה. מנהל המועדון אורי שפירא: "לא משקף את רוח הספורט"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עונת הכדורעף כזכור הסתיימה בחודש מרץ, כמו מגוון ענפי ספורט אחרים, על רקע משבר הקורונה. השבוע, הכריז איגוד הכדורעף הישראלי על הפועל מטה אשר כאלופת המדינה בגברים. ואילו בליגת הנשים זכתה קבוצת הפועל כפר סבא וזאת בהתאם למיקום הקבוצות בתום העונה הסדירה. אולם, בכדורעף האלופה אמורה להיקבע אך ורק בסיום התמודדות של סדרת 'פלייאוף' ולא לפי מיקום בטבלה. זו הסיבה שהעולה החדשה מכבי אשדוד יוצאת מאוד מאוכזבת מההחלטה, שכן לקבוצת הנשים לפחות, היה סיכוי לא רע להגיע רחוק, אולי אפילו עד זכייה באליפות המדינה.
מנהל המועדון ומאמן קבוצת הנשים אורי שפירא אמר על כך: "אנחנו מאוכזבים מההחלטה. חושבים שזה לא משקף את רוח הספורט. אפשר להסתכל מה קורה באירופה ולראות ששם לא הוכתרה אלופה. נותר לנו רק להצטער עבור הספורט ועבור האוהדים."
הקבוצה עשתה עונת בכורה חלומית וסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי, מה שהיקנה לה בדיעבד יתרון ביתיות בפלייאוף. סדרת הניצחונות של הקבוצה בשלבי הסיום של העונה הסדירה, נטעו במועדון תקווה כי ניתן להתמודד גם על תואר האליפות הנכסף. יש לזכור כי מאז שקבוצת הנשים של מכבי אשדוד נוסדה, היא העפילה בכל עונה ליגה. מהארצית, דרך הלאומית, עד העונה בליגת העל.
כשחושבים על הנתונים הנהדרים האלה שהופכים את אשדוד לגורם משמעותי בענף הכדורעף בארץ, אי אפשר שלא להתאכזב בשביל המועדון הנהדר הזה, שמביא הרבה כבוד וגאווה לתושבי העיר. ניתן רק להצטער על שבמשרד הספורט מתייחסים לענף הכדורעף כאל ענף זניח, שלא נמצא בטפסים של המועצה להסדר ההימורים בספורט. ואולי זה כל הסיפור, ענפי ספורט שלא מובילים אנשים להמר עליהם במשחקי ה'ווינר' השונים, אין להם זכות קיום בספורט הישראלי בואכה 2021.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן