אווירת פלייאוף בכדורעף האשדודי

הישג גדול למכבי אשדוד בכדורעף נשים: ניצחה בחוץ את מכבי חדרה בתוצאה 0-3 במערכות במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל והבטיחה את המקום השלישי בטבלה. הגברים הפסידו לאלופה מטה אשר ויפגשו בפלייאוף את הפועל כפ"ס

צילום: דוברות
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משהו מרענן וטוב קורה בענף הכדורעף באשדוד, שמביא השנה הרבה כבוד לעיר. בנשים ניצחה מכבי אשדוד בפעם החמישית ברציפות, בצורה חלקה, בתוצאה 0-3 במערכות את מכבי חדרה החזקה בביתה ביום ראשון השבוע, עקפה אותה בטבלה והבטיחה את המקום השלישי לפני הפלייאוף. ה'אשדודיות' הצליחה לפתוח פער בכל מערכה במשחק חוץ לא פשוט והשיגו הכרעה במשחק מהר מין המצופה. לנה שיינין הצטיינה עם 22 נקודות ואמרה בסיום המשחק: "אני שמחה שאני יכולה לעזור לקבוצה ומרוצה מהיכולת האישית. זו לא הצלחה רק שלי. יש הרבה עבודה בנות אחרות לפני שאני צריכה לסיים את הכדור בהתקפה." לצידה בלטה דרלין רמדין עם 10 נקודות. השבוע פגשה מכבי אשדוד את בנות נצרת למשחק שלא קבע כלום, במסגרת המחזור ה-18, האחרון לפני הפלייאוף של ליגת כדורעף נשים.
בגברים קבוצת מכבי אשדוד הפסידה באולם ה'קריה' בעיר לאלופה ומוליכת הטבלה, הפועל 'גליל' מטה אשר בתוצאה 3-0 במערכות. ההפסד לא שינה דבר ואשדוד נותרה במקום השביעי בטבלה ותפגוש את הפועל כפר סבא החזקה במסגרת רבע גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורעף.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן