הפועל אשדוד העפילה לגמר גביע המדינה בכדוריד

הפועל אשדוד גברה על עירוני רחובות בתוצאה 20-25 במסגרת חצי גמר גביע המדינה בכדוריד. משחק הגמר יערך ב-17 במרץ. ביום שישי: משחק חוץ נגד מכבי ראשל"צ (בית מכבי, 16:00, שידור ישיר בספורט 5 פלוס)

צילום: הדר ואן קולא
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במוצאי שבת האחרון יצאה אלופת המדינה קבוצת הפועל אשדוד לאולם 'גן נחום' בראשל"צ, לעשות היסטוריה נוספת: להעפיל לגמר גביע המדינה בכדוריד. אשדוד התמודדה מול עירוני רחובות והצליחה לגבור עליה לאחר קרב מרתק ולראשונה בהיסטוריה, העפילה לגמר גביע המדינה. במחצית הראשונה אשדוד קצת נלחצה ולא הייתה בשיאה ועירוני רחובות ניצלה זאת והוליכה בתום 30 דקות של כדוריד בתוצאה 13-11. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. הפועל אשדוד עלתה נחושה יותר, הידקה את ההגנה והפכה את המשחק והצליחה לעלות ליתרון משמעותי לקראת הסיום. בסיום המשחק שחקני הקבוצה חגגו את ההעפלה בריקודים ושירים.
הבקיעו להפועל אשדוד: לוי- 9, לנגהאנס- 6, שי הרשקוביץ'- 4, יובל כץ וטל הרשקוביץ'- 2 כל אחד, פיוביץ' ובן גוזי- 1 כ"א.
בגמר הגביע שיתקיים ב-17 במרץ ברעננה, תפגוש הפועל אשדוד את מכבי ראשל"צ, שהדיחה את הפועל ראשל"צ בחצי הגמר הראשון, כאשר שני המשחקים התקיימו במתכונת 'הצגה כפולה' בערב נהדר של כדוריד. כוכב המשחק היה ניבו לוי, שכבש 9 שערים ואמר: "חושב שלשים גולים בכאלה מעמדים זה אחלה. אבל השחקן שאני שואף להיות הוא שחקן שיש לו מטרה ולהשיג אותה."

המאמן בוטנקו: ״יש שחקנים שלא בכושר משחק כל כך טוב״

המאמן בוטנקו אמר: "היה משחק מאוד קשה. לא הצלחנו להיפתח ולשחק חופשי. קודם כל זה הגנה והיא החזיקה אותנו במשחק. שמרנו מצוין בהגנה וזה נתן כוח וביטחון בהתקפה. יש שחקנים שלא בכושר משחק כל כך טוב, אבל שורה תחתונה, אשדוד בגמר גביע. נתחיל לחשוב על מכבי 'ראשון'."
כבר ביום שישי הקרוב ישחקו מכבי ראשל"צ והפועל אשדוד במסגרת המחזור ה-18 של ליגת 'ווינר' בכדוריד לקרב צמרת, שיהווה חזרה גנרלית לקראת גמר גביע המדינה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן