ממ"ק יו"ר ועד בנמל אשדוד:"רק כוח והשבתה כללית תביא לפתרון כל הצרות של עובדי הנמל. נמאס כבר"

ברקע איומי ההשבתה של נמל אשדוד על כך שההנהלה לא מעבירה לעובדים מענק 6000 שקלים טוען ממ"ק יו"ר ועד התפעול מישל ביטון כי העובדים סובלים משורה ארוכה של תנאים מחפירים והגיע הזמן להשבתה כללית ולהפעיל כח. "אפעל בכל המישורים, כולל אם צריך להגיע להשבתה. נשבית  את הנמל כי נמאס לנו מכל הבעיות. אולי רק דרך כוח אנשים יבינו יותר לפתור לנו את הבעיות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"לנו עובדי הנמל יש בטן מלאה.  לא רק בגלל ה6000 שקלים שההנהלה לא משלמת לנו. היינו מוכנים לוותר עליהם ולהעביר אותם למשפחות נזקקות !.  הבעיה הגדולה שלנו זה הזלזול המתמשך של ההנהלה הבכירה בעובדים. הם שוכחים מי הכח המניע של הנמל  ומי הגורמים שבזכותם הנמל מרוויח !!וכך משלמים את שכרם הגבוה . עובדי קו המים עושים ימים כלילות, בקורונה , במלחמות מסכנים את עצמם עם מטען 50 טון מעל הראש משעה 6:30 בבוקר בזמן שההנהלה ישנה בבית !!ועד יום למחרת בבוקר !"

את הדברים האלה אומר ממ"ק יו"ר ועד התפעול בנמל אשדוד, מישל ביטון, ברקע הדרישה של העובדים לקבל את המענק בסך 6000 שקלים שקיבלו עובדי המגזר הציבורי ועובדי הנמל מסורבים לקבל מהנימוק שטרם נחתם הסכם הרפורמה החדש.

מישל ביטון וחבריו שיתמודדו לוועד שחר שמעוני ונוהר לסרי

העובדים הכריזו סכסוך עבודה ולקראת השבתה כללית בנמל אשדוד, שתגרום נזקים קשים למשק  ולעליית מחירים

ביטון וחבריו לוועד טוענים כי הבעיה לא רק במענק שלא שההנהלה מסרבת לשלם לעובדים וישנם בעיות אחרות. "יש בעיות ביציאה של עובדים לחופשה שנתית. כל עובדי המשק מקבלים חוברת של נופשים חצי שנה ורק בנמל אשדוד העובדים מקבלים חוברת נופשונים סמוך לקיץ כך שהמחירים יותר גבוהים מכלל המשק, ואם בכלל יש מקומות עבורם זה גורם לתסכול וזה רק בגלל מספר עובדים בהנהלה שלא מעניין אותם העובד הקטן" אומר ביטון.

בנוסף טוענים בוועד כי חדרי האוכל בנמל נראים כמו חדרי אוכל כמו בסרט הקומדיה 'גבעת חלפון'. ״דרשנו  מהיום שנכנסתי לתפקיד, לשפץ, להחליף את קבלן ההסעדה, שעובד מעל 20 שנה בנמל וגם פה ההנהלה טוענת שחבל על הכסף. גם בנושא הבונוסים שמגיעים לעובדים משנת  2016 עדיין לא קיבלנו, עובדי ההנהלה הבכירה מקבלים בונוסים ללא בעיות אז למה עובדים שעבדו סביב השעון לא מקבלים?"

ש. ולמה זה?

"בהנהלה אומרים לאותם עובדים עברתם את ״סעיף תקרת שכר ״.  גם רצחת וגם ירשת?  פשוט הזוי. הרי כולם מרוויחים לפי שיטת הפרמיה. הנהלת הנמל גם שותפה לשכר העידוד וגם מקבלים פרמיות. רק אנו העובדים לא מקבלים. לכן יש בטן מלאה לעובדים ובצדק וזה רק חלק מהסיבות. אנחנו סופרים עד 10 יום יום בכדי לא לפגוע במשק ולא לשבות בזמן שיש לנו את כל הסיבות שבעולם להביע את מחאתנו בצורה חד משמעית כפי שעשינו בעבר ולא ירחק היום שזה יגיע כי נמאס לי לשמוע את העובדים שאני מייצג ואני חלק מהם ושותף לתחושות שלהם. עד כאן. הזלזול בנו מכל הכיוונים"

ש. כממ"ק יו"ר ועד התפעול. מה אתה מתכוון לעשות?

"כרגע ידיי כבולות כי אין לי שותפים כרגע למהלכי מחאה כלשהם. אני מקווה מאוד שבבחירות הקרובות בתחילת חודש הבא לוועד הנמל שהציבור ייתן לי את אמונם המלא בי ובקבוצתי שאיתם אני מתמודד ומאמין בהם שהם יהיו לוחמים כפי שהיו איתי בעבר נציגים עם אומץ .יחד ביטלנו את את התוכנית של המדינה להעביר את נמל היובל לידיים פרטיות".

ש. אם היה לך כוח?

"אם היה לי כח לא היינו מגיעים למצב הזה".

ש. ואם יהיה לך הכח מה תעשה?

"אני אפעל בכל המישורים, כולל אם צריך להגיע להשבתה. נשבית  את הנמל כי נמאס לנו מכל הבעיות. אולי רק דרך כוח אנשים יבינו יותר לפתור לנו את הבעיות"

ש. מי הנציגים שאיתך שאתה מאמין בהם ?

תשובה "שחר שמעוני  ולסרי נוהר"

ש. וזה מה שיביא לשינוי עם הטענות הקשות שהעלת ?

"ראשית אלו הן חלק מהטענות וכן אני רוצה צוות שיהיה 24/7 עבור העובדים. ועד שתפקידו יהיה לשרת  את העובדים ולא ההפך. והשמות שציינתי ללא ספק נציגים ראויים שהציבור יהנה מהם אני יודע לזהות מי בא לתת שירות לציבור ויודע לזהות מי בא להעביר את הזמן במשרד הוועד"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן