מהנדסת הבנייה רינה גוטמן מצטרפת לרשימה של ברק סרי

רינה גוטמן (58), מהנדסת בנייה אזרחית, מצטרפת השבוע לנבחרת של המועמד לראשות העיר ברק סרי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גוטמן עלתה לישראל מאוקראינה בשנת 1989 והיא בעלת ניסיון עשיר בעבודה ברשויות מקומיות.

גוטמן עבדה במשך 22 שנים בתפקידים בכירים במחלקת רישוי ובניה בעיריית אשדוד. לפני כן בניהול בקשות להיתרי בניה בעיריית תל אביב וכיום בעלת משרד עצמאי מצליח לניהול פרויקטים.


לגוטמן ניסיון עשיר באישור תכניות בנייה, פינוי בינוי והיתה אחראית על הפרויקטים הגדולים ביותר באשדוד- מרכזי קניות, מתחמי מגורים, בתי ספר, גנים, פינוי בינוי ועוד. גם פרויקט בניית נמל אשדוד עבר דרכה.

גוטמן שעלתה כאמור מאוקראינה בשנת 1989, תפעל לחזק את הקשר עם ציבור העולים מחבר העמים באשדוד. גוטמן נשואה לשמעון, אמא לשתיים וסבתא לשלושה נכדים.

רינה גוטמן הודתה למועמד לראשות העיר ברק סרי ואמרה: ״ברק סרי הוא אדם מקצועי מאד, ישר ואמין. אני מאמינה שהוא יכול להצעיד את אשדוד קדימה בכל התחומים. הוא היחיד שיכול להביא לשינוי משמעותי לאשדוד ולבצע בה מהפכה אשר תקדם את העיר ותשנה את פניה. אני מאוד שמחה להצטרף לברק סרי, ואני בטוחה שהוא האיש המתאים ביותר להיות ראש העיר הבא של אשדוד״.

המועמד לראשות העיר אשדוד ברק סרי: ״רינה גוטמן מביאה עימה ניסיון רב ואת הידע המקצועי בתחום הבנייה והפרויקטים. ביחד נפעל לשפר ולשדרג את העיר ולפתור את בעיות התשתיות והדיור שבה – לטובת התושבים ולמען שגשוגה״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן