אמנים נוצרים ומוסלמים, בכנס "בית ישראל", לרגל 75 שנה למדינה שמארגן איציק משה מאשדוד

זאת במסגרת כנס תמיכה חגיגי בחסות משרד החוץ ושר החוץ אלי כהן,לרגל 75 בישראל, בהשתתפות נציגי 18 מדינות, במגדל דוד בירושלים. איציק משה מייסד בית ישראל ומארגן האירוע :"לפנינו התארגנות חדשה של מיליון ישראלים בתפוצות המהווים למיליון שגרירי ישראל"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שנה לאחר ניסיונות הרצח על ידי ארגוני החבלה ומשמרות המהפכה של איראן, מגיע איציק משה, תושב אשדוד לשעבר, כמנצח על הטרור האכזרי, ומקיים כנס תמיכה חגיגי לרגל 75 בישראל, בהשתתפות נציגי 18 מדינות, במגדל דוד בירושלים יחד עם מנהיגות ישראלית בתפוצות.

כזכור, לפני כשנה היו מספר ניסיונות לחסל, בפועל, את רעיון פריסת ארגוני ההסברה בעולם ועל כן, אין מדובר רק על כנס תמיכה בישראל, אלא על ההצלחה במשימה תחת אש ואיומי המחבלים.

"מיום שנודע לי על ניסיון הרצח, ידעתי שהם לא ירגעו על שלא סיימו את מזימתם, על כן החלטתי לזרז את פתיחת הנציגויות בצעדי ענק ברחבי העולם", אומר איציק משה יו"ר ומייסד ארגון ההסברה "בית ישראל" בעולם.

הכנס יסכם 10 שנות פיילוט ופריסה בשטח, ויציג תוכנית מעשית להרחבת מערך ההסברה במתודיקה ייחודית המשרתת את שני הצדדים. הוקמו כבר מעל 18 נציגויות והרעיון הוא הקמת 100 לשכות הסברה בעולם, ללא עלות למדינת ישראל.

נציגי ממשלת ישראל בראשותו של שר החוץ אלי כהן, שרים ח"כים מימין ומשמאל שליוו את הפיילוט, מוסדות לאומיים, פרלמנט נשים ישראליות מנהיגות, ידידי ישראל מהעולם וארגוני לובי מאירופה, ישתתפו בכנס לצד זמרים קלאסיים בינ"ל, זמרים נוצרים ומוסלמים יחד שיבואו לשיר בשפה העברית לאות הזדהות עם מדינת ישראל. 

במהלך הכנס, לצד חיזיון אור-קולי מרתק על היסטוריית ירושלים וריקוד להקת הורה על החומות, מתוכננת הופעה בשפה העברית של זמרת נוצריה קרסטי ג'פרידזה הנחשבת למלכת הזמר העברי, זמרת אופרה מוסלמית אלמינה חסן, שזכתה בפרסים בינ"ל, הפעילה במטרופוליטן אופרה בניו יורק וזמר קלאסי ערבי מאמירויות אחמד אלחוסייני, שגם ישיר בעברית לכבוד הטקס.

לסיכום, אומר איציק משה שחזר מסבב פריסה בעולם: "לפנינו אתגרים לצד משאבים חדשים, התארגנות חדשה של מיליון ישראלים בתפוצות המהווים למיליון שגרירי ישראל. כל הפעילות הינה על חשבונינו ואיננו מצפים לדבר, למעט שת"פ בעשייה לחיזוק המדינה שמהווה ערובה יחידה לעתיד ישראל ויהדות העולם. כאשר עומדות בפנינו משימות לאומיות חשובות, כפי שעשיתי בשנות ה-90, גם הפעם אינני פוחד מכניסה לאזורים חדשים, מסוכנים החשובים לישראל ואינני פוחד מהמוות, כי בקיום הכנס בתחילת ספטמבר, נציג שהכל אפשרי והרעיון חי ומהיום לא ניתן להורגו".

במהלך הכנס, יתקיימו מפגשים עם אנשי הציבור המלווים את פעילויות ההסברה: שר התרבות והספורט מיקי זוהר, חברי הכנסת דוד ביטן ומיכאל ביטון, ומשלחות ההסברה מחו"ל יזכו לקבלת פנים על ידי מר יעקב חגואל, ראש ההסתדרות הציונית העולמית. 

כמו כן, יתקיים דיון עם האליאנס האירופי למען ישראל, בו חברים פרלמנטרים מאירופה לא יהודים התומכים בישראל, ארגון בו מכהן איציק משה כסגן הנשיא, יבקרו בהר הרצל, יד ושם וכן ישתתפו בערב שמאורגן על ידי בית החולים אסותא באשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן