קרובים לצלחת

יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי נחמני הציף השבוע את בעיית התקצוב לקבוצות הכדורגל בעיר. מ.ס אשדוד נהנת ממיליוני שקלים על חשבון משלם המיסים ואילו האדומים ועירוני מקבלות סכום נמוך בהרבה. לחמני: "הגיע הזמן לפרגן ולהעצים את הקבוצות הקטנות בעיר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד"ר אלי נחמני, יו"ר סיעת 'אשדוד תנצח' וראש האופוזיציה במועצת עיריית אשדוד הגיש הצעה לסדר – לבטל את החלטת הנהלת העיר לחייב את קבוצות הכדורגל לשלם עבור מתקנים. בהצעה הוא גולל את אי הצדק המשווע שמתקיים בנושא תקציבי קבוצות הכדורגל בעיר. לחמני חשף כי העירייה מתקצבת את קבוצת מ.ס אשדוד בסכום של 3.8 מיליון שקלים בשנה, בנוסף לתקציבים שוטפים לטובת הפעלת מחלקות הנוער והילדים של מ.ס. יתרה מזאת, על פי נחמני, מ.ס מתוקצבת באופן עקיף, בכך שהיא אינה נדרשת לשלם על שימוש במתקני העירייה, דהיינו מגרשי ספורט, ובכך שמתקיימים וויתורים על הכנסות מפרסום במשחקי הקבוצה בליגת העל. מצב זה מעמיד לכאורה, כמעט את כל תקציב מ.ס אשדוד על הכתפיים הרחבות של עיריית אשדוד ולא על ה'ספונסר' בן זקן, כפי שנהוג לחשוב.

אם כן, העירייה מעבירה באופן ישיר ועקיף למ.ס למעלה מארבעה מיליון שקלים מדי שנה. בצד הפחות מקורב לצלחת, ניתן למצוא את קבוצות האדומים ועירוני אשדוד, שישחקו בליגה א' דרום העונה ויקבלו מהעירייה שלנו סכום של 230 אלף שקלים בלבד. ראוי לציין כי לשתיהן יש מחלקות נוער, בהן נמצאים מאות נערים וילדים. על פי נחמני, קבוצות עירוני ואדומים קיבלו לאחרונה מכתב, בו הן מתבקשות להעביר תשלום על שימוש במתקני העירייה. מדובר ב-2500 שקלים על שימוש במגרש הסינטטי, 6000 שקלים על שימוש באיצטדיון היא' ו-80 שקלים על כל שעת אימון. בשביל הקבוצות הקטנות, הנאבקות מבחינה כלכלית, גזרה כזו נחשבת לבעייתית במיוחד ויכולה להוביל להתמוטטותן.

בעקבות הנתונים המדאיגים הנ"ל, ד"ר לחמני הגיש הצעה למחלקת הספורט. על פיה, כל קבוצה, שמגיע לה תקציב מהעירייה, תקבל תקציב נוסף שיכסה את הוצאות השימוש שלה במתקני העירייה. מגיעה מילה טובה ליו"ר האופוזיציה, שמציף את הבעיה ודורש שוויון הזדמנויות לכל קבוצות הכדורגל בעיר. "אני בעד הספורט בעיר ומאמין שכולם צריכים ליהנות ולקבל מעוגת התקציב, אך שבמקביל העירייה לא תדרוש בחזרה את הכסף, גם לא תמורת שימוש במתקנים. הגיע הזמן לפרגן ולהעצים גם את הקבוצות הקטנות״, כתב יו"ר האופוזיציה. לא בטוח כמה זה יעזור לקבוצות הקטנות, אך חשוב מאוד מנבחרי ציבור לדבר על צדק ולעלות אותו על סדר היום הציבורי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן