ערב שכולו אגדות באדום

ביום שלישי השבוע נערך קבוצת האדומים אשדוד הציגה אירוע פתיחת עונה נוסטלגי ומרגש. במסגרתו, התקיים משחק ראווה בין שחקני העבר לבין ההווה שהסתיים בתוצאה 3-3. מאות אוהדים באדום צבעו את האיצטדיון הסינטטי. אלון חזן: "למועדון הזה יש עתיד מצוין״

צילום: דוברות האדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ערב יום שלישי השבוע היה יום חג לכל מי שקשור לאדומים אשדוד. הנהלת הקבוצה עבדה לילות כימים בכדי לארגן אירוע הצדעה חד פעמי וקסום לכבוד כוכבי העבר, לכבוד העונה שבפתח ולכבוד הקהל האדום. גולת הכותרת הייתה משחק ראווה בין שחקני העבר לבין קבוצת ההווה, שהסתיים בתוצאה 3-3. אך התוצאה הסופית הייתה הדבר האחרון שעניין את המשתתפים באירוע הנהדר שיזמה הנהלת הקבוצה.

שיאו של האירוע היה הצגת שחקני העבר. בזה אחר זה, עלו למגרש כוכבי שנות השמונים והתשעים, ביניהם אלון חזן, בני סמדג'ה, איתן רביבו, אודי חלפון, מאיר גולדפינגר, מישל דיין, חיים אזולאי, הרצל פיטוסי, דב רמלר, יורם בן דוד, אלי סוויסה, יגאל כהן, טל כהן, יעקב בנודיס, מוריס ז'אנו ועוד. באירוע נכחו והתרגשו גם כוכבי שנות השבעים כמו ניסים רווח, ויקי סבח, איציק דיינים, חיים סרוסי, ז'ילבר אלקריף ועוד.

ק35875967097 9 796809
לפני משחק הראווה נערך טקס העברת סרט קפטן, בו קיבל השחקן לישי ביטון את הסרט מידי שחקן העבר חיים אזולאי, שהיה בעבר קפטן הקבוצה במשך עשר שנים. ביטון, שנמצא בקבוצה מרגע הקמתה המחודשת, התרגש מאוד מהמעמד ומהמחווה ונשא דברים לקהל. "מתרגש מאוד מהמעמד. רוצה להודות לכולם. יאללה הפועל", אמר ביטון לקהל המשולהב.

אלון חזן, עוזר מאמן נבחרת ישראל בהווה וכוכב הפועל אשדוד בעונת 1988/89 אמר לאחר האירוע לאשדוד10: "היה ערב מרגש ונוסטלגי, שהחזיר אותי לימים הנפלאים של הפועל אשדוד מפעם, עליה גדלתי כילד ורדפתי אחריה כאוהד לכל מגרש. לראות את הפנים של חלק מהם לאחר שנים ארוכות הייתה חוויה. דבר כזה מביא את דור העבר מול ההווה, אך בעיקר מוכיח שלמועדון הזה יש עתיד מצוין."

הקפטן החדש, לישי ביטון אמר לאחר האירוע: "היה אירוע מיוחד ומרגש מאוד. שאפו ענק להנהלת הפועל אדומים אשדוד שעשו ימים כלילות כדי לעשות את הטקס המרגש לשחקני העבר, לשחקני ההווה ולדור העתיד- מחלקת הנוער. הרגע המרגש ביותר עבורי היה שהקפטן האגדי חיים אזולאי העניק לי את סרט הקפטן. כבוד גדול עבורי." גם שחקן העבר יגאל כהן סיפר על התחושות: "היה מאוד מרגש ומאוד מהנה. מה שעשו החבר'ה הצעירים שלקחו את הקבוצה זה מדהים. הם הצליחו להביא שחקנים מלפני עשרים ושלושים שנה, שהיו במועדון ותרמו למועדון הזה. הם הצליחו ללכד את כולם. חושב שכמעט כולם הגיעו וזאת הייתה חוויה לפגוש אותם. מעבר לזה, לשחק איתם ביחד, לשחזר חוויות, היה כיף מאוד וכל הכבוד להם. מקווה שמה שהם עשו יביא להם חיבור מסוים להחזיר עטרה ליושנה ואולי יותר מזה. חושב שההבדל בין התקופה שלנו לתקופה של היום הוא שבהנהלות שלנו היה חסר אנשים עם 'דרייב' כמו של היום. אם היה לנו אנשים כאלה, אז יכול להיות שלא היה איחוד והפועל אשדוד הייתה בליגת העל היום. כי הפוטנציאל קיים. אזכור מהערב הזה את התמונה של כולם ביחד. כל מי שהיה, ראית התרגשות גדולה. אפילו פודי חלפון, בני לם ומישל דיין שלא היו הרבה שנים במועדון, כולם נהנו מהמעמד והעריכו את זה שלא שכחו אותם."

69255825 2375747569343057 4093095676945104896 o
ניסים רווח, שחקן עבר נוסף שהוזמן, תיאר את התחושות: "מה שעשו הפועל אשדוד, מלא קבוצות אפילו בליגת על צריכות ללמוד מהם. היה כל כך יפה, מהלב ומרגש במלוא מובן המילה. מה שקצת היה חסר, שהיו צריכים להזמין למגרש את השחקנים של התקופה שלי. שזה מורג'אן, ציון אלקיים, איציק דיינים. הם היו, אבל לא הזמינו אותם לתוך מגרש והכרוז לא אמר את זה. בכל זאת, אנחנו שחקנים מהתקופה שלנו, העלנו את הפועל אשדוד לליגה הארצית מליגה א'. אז זה היה חבל. מעבר לזה, כל האירוע היה חוויה ספורטיבית. פגשנו שחקנים שלא ראינו אותם אולי ארבעים שנה. מכל מיני תקופות. אני מודה לחברי ההנהלה באופן אישי, שדאגו להזמין אותנו בצורה מסודרת ונתנו לנו כבוד ואנחנו רוצים לבוא לראות משחקים ולהיות שייכים לקבוצה."

קבוצה שזוכרת את העבר, יש לה גם עתיד. חותמת לכך קיבלה הנהלת הקבוצה בבוקר של האירוע, כאשר ההתאחדות לכדורגל הודיעה על עלייתה של קבוצת הנוער האדומים אשדוד, לליגה הארצית לנוער. הקבוצה עלתה באמצעות הגרלה שנערכה במשרדי ההתאחדות לקבוצות שסיימו במקום השני במחוז שלהם. כשעושים מעשים מהלב והנשמה, גם המזל קופץ לביקור.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן