החלום להתחתן הסתיים במוות: "במקום להוביל את יסמין הבת שלי לחופה, קברנו אותה"

יסמין קרנדיאן בת 31 מאשדוד, חלתה לפני כשנתיים בסרטן ונאלצה לעבור טיפולים קשים. היא האמינה שתצא מהמחלה, וביקשה מאביה לטייל לחו"ל וחלמה להתחתן ולהקים משפחה. אולם המחלה הכריעה אותה ובמקום לחופה היא הובאה לקבורה. "הבת שלי הייתה חייכנית והייתה בה שמחת חיים" מס

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במובן מסוים ניתן לומר שיסמין קרנדיאן נגאלה מייסוריה כחודש אחרי שחגגה, בבית החולים יום הולדת 31. ילדת הזקונים בבית משפחת קרנדיאן, הייתה אישה צעירה בשיא חייה, מחלת הסרטן שאובחנה אצל לפני כשנתיים קטעה את חייה באיבם והותירה את משפחתה וכל מי שהכיר אותה שבור לב.

יסמין, גדלה ברובע ד' באשדוד. "ילדה בריאה ומאושרת עם חיוך כובש ושמחת חיים", מספר אביה, אמיר. "יש לה שני אחים גדולים והיא בת הזקונים שלנו. היא גדלה באשדוד, עשתה צבא בחיל האוויר בטכני בחיפה. עבדה כמנהלת מכירות ב'זוגלובק'. חייכה אל החיים והייתה האור שלנו. היו לה הרבה חברות. היא אהבה לטייל ולנסוע".

4ט67353

לפני כשנתיים, היא חזרה מטיול ברומניה והתחילו כאבים בכתף. "חשבתי שאולי זה התקררות מהמזגן, אבל אשתי ביקשה ממנה ללכת לרופא". יסמין, מלווה באמה מירי הגיעו ביום שישי אל רופא המשפחה, שבבדיקה הרגיש משהו בצוואר ושלח אותה דחוף לעבור צילום. תוך שעה הגיעה התשובה הקשה והרופא הפנה אותן דחוף למיון. "השמיים נפלו. הרופא בישר להן שזה סרטן ושלח אותה דחוף למיון" מספר אמיר. יסמין עברה טיפולים ובדיקות בבית החולים ״קפלן״ ולמרות הסבל היא הייתה אופטימית והאמינה שתצא מהמחלה ותחזור לחייה, תמשיך להתקדם בקריירה, תכיר בחור טוב איתו תקים משפחה. אבל הגורל רצה אחרת. היא עברה לבית חולים תל השומר. ועברה ייסורי גיהינום. בחודשים האחרונים הייתה מאושפזת. "היא ביקשה ממני הביתה אמרה לי 'אבא נמאס לי מבית החולים, אני רוצה הביתה. לחדר שלי למיטה שלי' אבל היא לא זכתה לחזור הביתה. היא אפילו רצתה לנסוע שוב לרומניה או לתאילנד".

תוך 7 חודשים איבדה המשפחה שתי סבתות ואת יסמין

בימים האחרונים המצב החמיר ובשבת לפני שבועיים היא נפטרה. רבים ליוו אותה למנוחת עולמים בבית העלמין באשדוד. משפחת קרנדיאו איבדה תוך 7 חודשים את שתי הסבתות ואת הנכדה, יסמין. מהלוויה לשבעה. "לפני 7 חודשים נפטרה אמי, פרי, סבתא של יסמין. לפני כחודש נפטרה חמותה, בתיה, הסבתא השנייה של יסמין. אשתי קמה מהשבעה של אמא שלה, וחזרה להיות לצד יסמין, עשינו את החודש של חמותי ועכשיו איבדנו את יסמין".

רבים הגיעו לנחם את המשפחה בשבעה. חברותיה, אנשים שהכירו אותה וכל העובדים וההנהלה של מקום עבודתה. "זה היה משפחה העבודה. ב׳זוגלובק׳ ארגנו הכל וליוו אותנו" אומר אמיר. "יסמין אהבה לקנות בגדים, החדר שלה, שכל כך רצתה לחזור אליו, למיטה החדשה, ריק . יש בגדים שעוד לא הספיקה ללבוש. הכל נשאר כמו שהיה לפני שאושפזה מחכה לה שתחזור".

יסמין הותירה הורים,ואחים. יהי זכרה ברוך!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן