בפעם החמישית: מצעד הגאווה באשדוד בחודש אוגוסט

מצעד הגאווה ה- 5 באשדוד, יתקיים בתחילת חודש אוגוסט. המצעד ייצא לדרכו בצהרי יום שישי 2.8.19 מרחבת העירייה, למרות התנגדות החרדים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מצעד הגאווה החמישי במספר באשדוד יתקיים ביום שישי 2.8.19. המצעד שמאורגן על ידי קבוצות גאווה בעיר, ממשיך להתקיים למרות התנגדות בעיקר מהצד החרדי. המצעד ייצא לדרך מרחבת העירייה. במקום יוצבו דוכנים רבים מטעם אגודות וקבוצות שונות. הצועדים יצעדו מרחבת העירייה ועד חוף הקשתות. בימים אלו מתכוננים מארגני המצעד על המסלול והפרטים האחרונים, והם מקווים כי רבים יגיעו לקחת חלק במצעד המסמן סובלנות וקבלת האחר.

כזכור, המצעד הראשון באשדוד התקיים בשנת 2013 ולווה בהתנגדות עזה של הציבור החרדי בעיקר. למרות ההתנגדות והצעות לסדר היום של גורמים חרדים במטרה למנוע את קיומו, הוא יצא לדרך. גם שנה לאחר מכן יצא מצעד הגאווה באשדוד. בשנת 2015 לא התקיים מצעד שנה לאחר מכן יצא המצעד ה- 3. בשנת 2017, לא נערך מצעד אבל ב- 6.7.18 התקיים המצעד הרביעי, ועתה כאמור מתכוננים למצעד החמישי באשדוד.

IMG 2439

יניב קקון, המשנה לראש העיר מטעת סיעת "אשדודים" מברך על קיום המצעד. "קיום המצעד בפעם החמישית באשדוד הוא צעד חשוב לקידום שיח סובלני ופלורליסטי. תנועת 'אשדודים' תמשיך לפעול למען שוויון זכויות, למען עיר בה לכולנו יש מקום”.

חבר המועצה מטעם סיעת "אשדודים" מאיר אברג'יל: "ואהבת לרעך כמוך' לפני כל דבר אחר. מדובר באירוע שעניינו קידום הסובלנות, האהבה וקבלת האחר. העיר אשדוד של האשדודים היא עיר של אירועים רבים, לכל האוכלוסיות מכל המגזרים והקהילות. עיר פלורליסטית שוויונית ושומרת חוק”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן