החתן האשדודי: "כל כלה זוהרת בחופתה, וכשאורטל יצאה אהבתי את מה שראיתי"

בעונה הראשונה של התוכנית "חתונה ממבט ראשון" קיבלנו את אחווה סיטבון מאשדוד, כעת קבלו את עידו חמדי מאשדוד שמשתתף בתוכנית. הוא נולד באשדוד וחי בה עד לפני מספר שנים, היה מסעדן בעיר והייתה לו חברה אשדודית. הפרק של החתונה שלו עם אורטל יהלומי נראה מבטיח, אבל האם

צילום: יח״צ קשת
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בחתונה האחרונה בעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" בערוץ 12, עומד עדו חמדי מתחת לחופה ומצפה לפגוש לראשונה את הכלה. חמדי, עלם חמודות אמיתי שכל אמא הייתה מאחלת לבת שלה. כיום הוא מתגורר בהרצליה, יליד אשדודי שעד לפני כמה שנים התגורר בה. הוא בן 37 ומספר שהוא כבר בשל להקים משפחה. הוריו הגיעו לאשדוד מירושלים לאחר שאביו שמואל חמדי מונה למפקד תחנת המשטרה באשדוד. יש לו שתי אחיות גדולות. הוא למד ב"צפרירים" ובמקיף ו' במגמת תקשורת ופרסום ומעיד על עצמו כילד שאהב מאוד לבלות בים.

אחרי הצבא, הוא נכבש בקסמי המטבח והחל לעשות צעדים ראשונים בתחום, הן באילת והן בארה"ב, שם שהה 3 שנים בלוס אנג'לס. כשחזר לאשדוד בשנת 2011 פתח עם חבר מסעדה שנקראה "איג’ו”, אך כעבור שנה השותפות עם החבר פורקה והמסעדה נסגרה. חלק מהחלום שלו על בית עם 3 ילדים זה גם לפתוח עסק נוסף בתחום. עידו החל ללמוד רשתות תקשורת ומחשבים והשתלב בתחום.

על הקשרים הרומנטיים שהיו לו לפני התוכנית הוא מספר: "החברה הראשונה שלי בגיל 18 מאשדוד. היו כמה קשרים כמו כשהייתי בארה"ב אבל זה לא הצליח”.

עידו מאמין באהבה ממבט ראשון ומאמין שהכי פשוט להכיר זה במפגש פנים אל מול פנים, אבל כשהייתה לו ההזדמנות להשתתף בתוכנית הוא זרם עם זה. לדבריו הכיר פה ושם דרך אפליקציות הכרות.

Ortal and Ido WAFS 19 9 c

סיפרת שכבר הצעת חתונה וזה לא הצליח מה קרה?

"הייתה לי בת זוג שנה וחצי. יצאנו לטיול בתאילנד, שלפתי טבעת והצעתי לה והיא אמרה כן. אחרי כמה זמן הרגשנו שזה לא בסדר, שזה לא נכון. חזרנו לארץ ונפרדנו כי הבנו שזה לא קשר שיוביל לחתונה".

״אמא רשמה אותי לתוכנית בהפתעה״

איך הגעת לתוכנית?

"ראיתי את העונה הראשונה וחשבתי שזה נחמד ושאולי אפשר להירשם, אבל לא עשיתי כלום. ביום בהיר התקשרו אלי מהתוכנית והזמינו אותי לאודישן, אז אמרתי למה לא וזרמתי. במשך 3 חודשים עברתי סדרת מבדקים ומיונים עד שהתבשר שנמצאה לי התאמה. כשבאתי לספר לאמא שלי גיליתי שהיא זו שרשמה אותי לתוכנית".

כבן אשדוד האם הכרת את זוכת העונה הראשונה אחווה סיטבון מאשדוד?

"למדנו באותו מקיף. יש לנו חברים משותפים אבל לא יצא לי לפגוש בה אישית. אולי עוד יצא לנו להיפגש פעם בבית קפה באשדוד".

איך ההרגשה לעמוד מתחת חופה ולחכות לפגוש לראשונה את הכלה?

"התרגשות. אתה סומך על הבוחנים שבמשך 3 חודשים בחנו אותך, שהתאימו לך את האישה הנכונה עבורך. אז יש מצד אחד ביטחון ואמונה ומצד שני יש את החשש ויש מתח עצום. למרות שזה לא חתונה כדת משה בישראל יש בה את כל האלמנטים של חתונה. אנשים קרובים היו עם דמעות התרגשות. זו בהחלט חוויה מדהימה”.

1114854892

וכשראית את אורטל?

"אומרים שכל כלה זוהרת בחופתה עם כל ההכנות והטיפוח אבל כשאורטל יצאה הרושם הראשוני שקיבלתי היה מצוין. אהבתי את מה שראיתי”.

חששת שהכלה לא תתלהב ממך?

"כמו שאמרתי, אתה סומך על הבוחנים שיעשו עבודה טובה אבל יש תמיד חשש כזה. זה כמו בבליינד דייט. גם אני אמרתי שאם אני לא אתלהב מהכלה ממבט ראשון אני אתן לזה צ'אנס. אני אהבתי את מה שראיתי וגם היא".

"אהבתי את מה שראיתי"

הצופים ראו עד עתה רק את פרק החתונה, וממה שראו ניכר היה שיש התלהבות בין עידו לאורטל. הפרק של ירח הדבש היה אמור להיות משודר במוצאי שבת ונדחה בשל ההסלמה בדרום. עידו לא יכול לגלות לנו האם הוא עדיין עם אורטל והאם הקשר צלח אבל הוא מספר שהוא שמח שהלך לתוכנית.

אתה מאמין שתמצא אהבה בתוכנית?

"האמת שאי אפשר לדעת אני מקווה למצוא אהבה. אני בשל לזוגיות. אבל כך או כך אני כבר יצאתי מורווח מהתוכנית. זה שיעור על עצמך. אתה לומד על עצמך. אתה לומד מה מתאים ונכון לך. שנים אתה חושב שדבר מסוים מתאים לך וזה לא מצליח אז פה אתה לומד שלא מה שאתה רוצה בהכרח טוב לך".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן