קבוצות מכבי אשדוד בכדורסל: שלב גיבוש הסגל

מכבי אשדוד מהליגה הלאומית ומכבי אשדוד צבר מהליגה הארצית נמצאות עמוק בתוך שלב בניית הסגל. ה'גארד' האשדודי בוריס בוגוסלבקי חתם בקבוצה של רחימי. היו"ר ארמונד אסולין: "הסגל יהיה אטרקטיבי ומעניין"

צילום: עמוד הפייסבוק של הקבוצה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בקבוצה הבכירה של מכבי אשדוד, שתשחק עונה נוספת בליגה הלאומית ותנסה להעפיל חזרה לליגת העל, תחת המאמן עופר רחימי, ממשיכים לעבוד לקראת העונה החדשה. הבשורה הטובה היא התכווננות לשוק השחקנים האשדודים, מה שאמור להחזיר את הקהל בהמוניו למגרשים וליצור חיבור חיובי. בעקבות כך, ה'גארד' המוכשר בן ה-22 (1.83 מטרים) בוריס בוגוסלבסקי שהעפיל בעונה שעברה בצורה מפתיעה עם קבוצתו מכבי נתניה לליגת העל, חתם במכבי אשדוד לעונה אחת. בוריס מתגורר באשדוד ונחשב לקלעי מצוין ולשומר טוב בהגנה ואין ספק שהוא יוסיף הרבה לקבוצה של רחימי.

גארד מעניין נוסף שחתם בסגל המתגבש של מכבי אשדוד לאחרונה הוא ג'ורדן כהן, היהודי אמריקאי בן ה-23, שמגיע אחרי עונה מוצלחת בליגת העל, במדי מכבי חיפה, בה קלע בממוצע 9 נק' ומסר 3 אס' בקצת יותר מ-19 דקות למשחק. הנשיא החדש של מכבי אשדוד, ג'ף רוזן, שמכיר את ג'ורדן כהן מהתקופה בחיפה, אמר: "הוא היה הכישרון המועדף עלינו כשיצא מהקולג' ואנו מאמינים שיעשה קפיצת מדרגה משמעותית השנה". כהן ובוגוסלבסקי מצטרפים ל'פורוורד' הותיק רביב פיטשון, אשר ממשיך עונה נוספת והקבוצה והיה ההחתמה הראשונה של מכבי אשדוד במסגרת השותפות עם ג'ף רוזן.

יו"ר המועדון ארמונד אסולין אמר לדף הפייסבוק של הקבוצה: "הנהלת המועדון, הצוות המקצועי ונשיא המועדון ג׳ף רוזן עובדים באופן אחראי ובטוח לבניית סגל שיהיה אטרקטיבי ומעניין״.

האחות הקטנה

במכבי אשדוד צבר קיבלו תיאבון לאור ההישג המרשים של עונה ללא הפסד בליגה א' והעפלה לליגה הארצית, שהיא השלישית בטיבה בישראל. הקבוצה החתימה את הרכז יובל רחמילביץ' בן ה-23 לעונה הקרובה, כאשר הוא ישמש גם כמאמן בבתי הספר לכדורסל של הקבוצה. לרחמילביץ' יש ניסיון בליגה הלאומית, כאשר שיחק בעונה שעברה במכבי ר"ג, איתה רשם העפלה מהליגה הארצית. גם בשנת 2017 רשם הרכז עליית ליגה מארצית ללאומית, במדי אליצור יבנה ועל אף גילו הצעיר, הוא מגיע עם ניסיון רב. לאחר ההחתמה אמר הרכז: "מאוד שמח להגיע למועדון כמו מכבי אשדוד. תודה לאיתן ולנתי על ההזדמנות, אני מכוון הכי גבוה ובטוח שנעשה דברים יפים"

עוד קודם הודיעה הנהלת הקבוצה על חידוש חוזים לשחקנים שהיו שותפים להעפלת הליגה. ה'סנטר' דיימון פיטרסון בן ה-53 ימשיך לעונה נוספת, כאשר במקביל יאמן את קבוצת הנוער של המועדון. "אני שמח להמשיך לשחק ולאמן שנה נוספת במכבי אשדוד", אמר השחקן הותיק והוסיף: "יש קבוצה נהדרת עם צוות מנוסה שייתנו הכל למען הצלחת הקבוצה. מצפה לפתוח את העונה". כמו דיימון האהוב, גם הפורוורד בן ה-28 יונתן אברמסון ימשיך לעוד עונה, במקביל לעבודתו כמאמן במחלקת הנוער. ניב אמית ודביר פרץ ה'גארדים' הצעירים ימשיכו להתפתח במכבי אשדוד צבר וימשיכו גם בעונה הקרובה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן