כדוריד: הפועל אשדוד קיימה אימון ראשון

הפועל אשדוד בכדוריד, שזכתה בגביע המדינה בעונה שעברה קיימה אימון ראשון תחת המאמן אנדריאה וייקביץ'. נקבעו משחקי אימון נגד מכבי והפועל ראשל"צ

צילום: דוברות הקבוצה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד בכדוריד מחממת מנועים לקראת עונת 2021/22, שתצא לדרך בחודש אוקטובר. עד שזה יקרה, הקבוצה החדשה של המאמן וייקביץ', שהחליף את אולג בוטנקו, פתחה את אימוניה ביום ראשון השבוע. אם נשפוט לפי רמת הרצינות בכל מה שקשור להכנה של מחזיקת הגביע, העונה היא שוב מתכוונת להסתער על כל התארים. בנוסף למאמן, גם הסגל עבר מתיחת פנים ויהיה מעניין לעקוב אחר הפועל אשדוד העונה ואחרי השחקנים הצעירים שלה, בוגרי מחלקת הנוער, כמו לו אקסברוד, שכבר הראה לנו בעונה שעברה מה הוא יודע. אשדוד תצטרך ללמוד להסתדר ללא המקשר גאבור לנגהאנס, שהיה מהשחקנים הבולטים בשנתיים האחרונות וחזר למולדתו, גרמניה.

בתאריך ה-23 באוגוסט תשחק הפועל אשדוד את משחק האימון הראשון שלה לקראת העונה החדשה, כאשר תתמודד מול האלופה מכבי ראשון לציון. כעבור שבוע, תשחק אשדוד מול הפועל ראשל"צ ולאחר מכן תתכונן לגביע השופטים המסורתי, שהוא טורניר הכנה לקראת העונה החדשה שתיפתח כאמור, בחודש אוקטובר. מכאן, נאחל בהצלחה לקבוצה הכי הישגית בספורט האשדודי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן