היועץ האשדוד שכיכב בבחירות

פריחה גאה מאוד בברק סרי מאשדוד המשמש כיועץ התקשרות לשר הפנים אריה דרעי ולש"ס

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במערכת הבחירות האחרונה הופיע סרי באמצעי התקשורת הארציים‫,‬ עם גדולי העיתונאים והפרשנים הפוליטיים. בכל אירוע ציבורי חשוב של השר דרעי, נוכחותו של סרי מורגשת בשטח, אבל לא בולטת.

ההישגים הגדולים של ש״ס במערכות הבחירות האחרונות הודות לפעילי השטח, ותרומתו של ברק סרי היתה גדולה.  חברי כנסת ובכירים בתנועת ש״ס סיפרו לפריחה, כי ברק סרי יש לו אהדה הערכה והערצה בתוך תנועת ש״ס.

קורונה או לא קורונה, חברת המועצה ד״ר אפרת אוחיון החליטה לחגוג את יום הולדתה ה35, מעבר לים אז אז היא ארזה את עצמה פלוס בעלה וזוג נוסף, והרביעיה המריאה לבודפשט. פריחה מאחלת להם נסיה טובה וחזרה בשלום

פריחה שמעה כי מרים סלהוב, מנהלת מרפאת המומחים של מאוחדת בקרן היסוד באשדוד, הפתיעה בסוף השבוע את עובדי המרפאה כאשר הגישה לכל אחד מהם שתיל דקורטיבי או פרח בצירוף ברכה, לכבוד יום המשפחה וחודש אדר. סלהוב עברה בין המחלקות השונות, והודתה לעובדים על מסירותם, על עשייה ברוכה ולויאלית. לדברי סלהוב, "ההון האנושי במאוחדת הוא פרמטר חשוב מאין כמותו עבור הקופה" פריחה חושבת שהיא צודקת

ניסים אלון, מנכ"ל ׳לאומית׳ שירותי בריאות, ערך ביום חמישי שעבר ביקור בבית החולים ׳אסותא׳, סניף אשדוד. במסגרת ביקורו במקום נפגש ניסים אלון עם ד״ר ארז בירנבוים, מנהל בית החולים ׳אסותא׳ אשדוד. בפגישתם דנו השניים על דרכים להעמקת שיתוף הפעולה בין שני הגופים.  לפריחה נוגע כי  לאומית שירותי ׳בריאות צורכת מדי שנה שירותים רפואיים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בבית החולים ׳אסותא. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן