האלופה הפסידה בראשל"צ וניצחה את מוצקין

במסגרת המחזור ה-17 של ליגת 'ווינר' בכדוריד נוצחה הפועל אשדוד נגד מכבי ראשל"צ בתוצאה 28-26, במה שהיוויה חזרה גנרלית לקראת גביע המדינה שיערך ב-17 במרץ. בוטנקו: "יהיה מעניין בגמר הגביע״. במחזור אמצע השבוע ניצחה אשדוד את קרית מוצקין בתוצאה 27-29

צילום: משה דהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון באולם 'בית מכבי' בראשון לציון, אירחה מכבי המקומית (ומחזיקת הגביע), את אלופת המדינה הפועל אשדוד למפגש צמרת ששודר בשידור חי בערוץ הספורט. המשחק הזה שוחק במסגרת סדרת גמר הפלייאוף בעונה שעברה ונראה כי נוצרת לה יריבות של ממש בין השתיים, שתגיע לשיאה ב-17 במרץ באולם ברעננה, שם יערך גמר גביע המדינה.
במחצית הראשונה מכבי 'ראשון' הייתה טובה יותר ולאט לאט צברה יתרון שגרם לה לשלוט במשחק. ניבו לוי, קושמרו ופיוביץ' עזרו לאשדוד להישאר צמודה יחסית ובתום 30 דקות ראשונות המאחרת הוליכה 15-12. במחצית השנייה המארחת כבר ביצעה בריחה של ממש, הובילה ביתרון של שישה שערים וניצלה חוסר ריכוז אצל האלופה. לקראת הסיום האלופה הצליחה לצמצם ולסיים בהפסד מכובד בתוצאה 28-26. ההפסד הוריד את אשדוד למקום השלישי, כשהיא מרוחקת 3 נק' מהפיסגה.
הבקיעו לאשדוד: ניבו לוי- 8, לנגהאנס, יובל כץ, שי וטל הרשקוביץ'- 3 כל אחד, פיוביץ' וביטרמן- 2 כ"א, קושמרו ובן גוזי- 1 כ"א.
בוטנקו היה מאוכזב בסיום המשחק ואמר: "בהתקפה לא הצלחנו לשחק בצורה זורמת ועלינו לבדוק מה לא עובד. לא עשינו את מה שצריך בהגנה וזה פגע בנו. טוב שהיה את המשחק הזה ויהיה מאוד מעניין בגמר הגביע."
ביום שלישי השבוע אירחה הפועל אשדוד באולם מקיף ט' את קרית מוצקין במסגרת המחזור ה-18 של ליגת 'ווינר' בכדוריד. האלופה נאבקה קשות מול קבוצה נחושה שהצליחה להוביל ביתרון של 4 שערים במחצית הראשונה. אולם, הפועל אשדוד הצליחה לקזז את הפיגור ולרדת למחצית במינוס שני שערים בלבד. במחצית השנייה אשדוד נכנסה לקצב ונטלה את ההובלה לראשונה במשחק. מוצקין עוד הצליחה להשוות, אך לקראת הסיום, אשדוד לחצה על הדוושה וניצחה בתוצאה: 27-29.
כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ' ואסף בן גוזי- 5 כ"א, גאבור לנגהאנס, יובל כץ ושי הרשקוביץ'- 4 כ"א, זרקו פיוביץ'- 3, ניבו לוי- 2 ואיתי סוויסה וישראל ביטרמן- 1 כ"א.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן