בדקה ה-90: המשטרה סיכלה ניסיון חיסול באשדוד נגד בכיר בארגון דומרני

מלחמת ארגוני הפשע ממשיכה להרים את הראש. המשטרה סיכלה ניסיון חיסול של אדם המזוהה עם ארגון הפשע של דומרני. חבלני המשטרה נטרלו בהצלחה מטען שהוצמד לרכבו של האיש ברחוב שקט ברובע י״ב. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: שחר להנר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כחודש וחצי לאחר ניסיון החיסול באשקלון של בנו של דומרני, הצליחה המשטרה לסכל ניסיון חיסול של תושב אשדוד, המזוהה עם ארגונו של דומרני.

האירוע התרחש ביום שני השבוע בחנייה של אחד הבניינים ברחוב שבט לוי ברובע י”ב, כאשר במסגרת פעילותה המתמשכת של ימ"ר לכיש  לסיכול כוונות פגיעה בין ארגוני פשיעה, ויחד עם זאת הבאתם לדין של החשודים באותם ניסיונות, הצליחו שוטרי הימ"ר לפנות בוקר, לסכל ניסיון חיסול נוסף לאחר שחשפו מטען חבלה שהוצמד לרכב באשדוד. חבלני המשטרה שהוזעקו למקום, נטרלו את המטען והרחיקו אותו מהאזור, נמסר מהמשטרה. כן נמסר כי המשטרה ערכה פעולות חקירה לאיתור זהות החשוד במעשה. אין ספק ששוטרי הימ"ר מנעו לפנות בוקר אסון גדול, שכן מעבר להצלת חייו של אותו אדם שכלפיו כוון המטען, סבירות גבוה שניצלו גם חייהם של אזרחים חפים מפשע נוספים", ציינו במרחב לכיש.

כזכור, רק לפני כשבוע הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד 3 תושבי אשקלון בגין ניסיון רצח לכאורה של ניסיםדומרני, (המכונה ׳נינה׳) הוא בנו של דומרני. השלושה, וילדסלב מייכלוב, רוברט אובנסוב וישראל ביטון, המשתייכים לכאורה לארגונים יריבים לדומרני, חברי הכנופיה הקווקזית והארגון של בני שלמה. על פי הנטען בכתב האישום ירו לכאורה לעבר דומרני  הבן במגרש מכוניות באשקלון בחודש מרץ השנה. לאחר חקירה מאומצת הודיעה המשטרה כי הצליחה לפענח את ניסיון הרצח, וכאמור הגישה כתב אישום. מעובדות כתב האישום עולה כי השלושה תכננו את הרצח מראש ולשם כך הצטיידו ברכב גנוב, באקדח מסוג גלוק, וסמוך לזירת ההתנקשות החליפו לוחיות זיהוי. עוד נטען כי ירו לעבר "נינה" 14 כדורים מטווח קצר כאשר הוא נכנס למכונית במגרש המכוניות שבבעלותו. הירי תועד במצלמת אבטחה בה נראה אדם בודד לבוש שחור מתקרב למכונית יורה בו, נכנס לרכב ונמלט עם הנאשמים האחרים. "נינה" נפצע קשה בניסיון הפיגוע והובהל לבית חולים ׳ברזילי׳.

 ניסיון החיסול שהמשטרה הצליחה לסכל בדקה ה-90, מנע חיסול של בכיר בארגון דומרני. אבל השקט לא חזר לרחובות העיר לאחר שביום שלישי בערב אירע אירוע ירי ברובע ט’׳ בסמוך לפארק בו שהו ילדים רבים. מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה הוזעקו לזירת הירי בעקבות דיווח על שמיעת ירי, "שוטרים שהגיעו למקום איתרו זירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים לאיתור מעורבים. עד כה לא התקבל דיווח על נפגעים".

שלום דומרני שהיה בכלא שוחרר באוקטובר אשתקד, ומאז החלה מלחמה בין ארגונו לארגונים יריבים. דומרני ניסה להחזיר את השליטה שלו באזור והדבר גרם למלחמה עקובה מדם. על פי הכתב שלומי דיאז מ"ישראל היום" זומן השבוע דומרני למשטרה וניתן לו צו הרחקה מאשקלון, מחשש להמשך החיסולים ונקמת דם. מהמשטרה נמסר  "הבאנו את שלום דומרני לתחנת המשטרה, דיברנו איתו בכל מה שקשור בחשדות שלנו תוך חשד שהוא ינסה לפגוע בצד הנגדי על רקע ניסיון החיסול של הבן שלו". דומרני, עזב ככל הנראה לשדרות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן