נדחתה התביעה של הקבלן דן אביטן נגד עו״ד גלבר

נשיאת בית המשפט בדימוס, השופטת הילה גרסטל, דחתה במלואה את התביעה הכספית שהגיש הקבלן דן אביטן כנגד חברת המועצה עו״ד הלן גלבר. השופטת גרסטל ששימשה כבוררת בתיק קבעה כי היו סתירות לכאורה בגירסה של הקבלן. עו״ד פלד המייצגת את הקבלן: ״נמצה את כל הזכויות שעומדות לנו על פי דין״. גלבר: ״שמחה שהאמת יוצאת לאור״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נשיאת בית המשפט המחוזי בדימוס השופטת הילה גרסטל, ששימשה כבוררת מטעם בית המשפט, בתביעה הכספית שהגיש הקבלן האשדודי דן אביטן, כנגד חברת המועצה עו״ד הלן גלבר, דחתה במלואה את התביעה. השופטת גרסטל דחתה את טענותיו של אביטן, וקבעה כי היו כביכול סתירות בגירסתו. את עו״ד גלבר ייצגו עורכי הדין אברהם אברהמוף וגיא רוה ממשרד בעז בן צור.

כזכור, במהלך קמפיין הבחירות המוניציפליות בשנת 2018, התמודדה עו״ד גלבר לראשת העיר אשדוד ועמדה בראש סיעת ״קומנדו אשדוד״. גלבר נטלה הלוואה מדניאל אביטן, לטובת לטובת חלק ממימון הקמפיין של הסיעה. הלוואה זו גובתה בהסכם בכתב ודווחה למבקר המדינה.

בשנת 2019 עתר דני אביטן לבית המשפט ובו הוא דורש להחזרת הכספים שהעביר לגלבר על אף ההסכם המורה על מחיקת החוב, בטענה כי ההסכם אינו חוקי. הסכסוך הוביל להליך של בוררות שהתנהל בפני השופטת בדימוס גרסטלֿ ופרטיו אינם חשופים לציבור. אולם לאחרונה ניתן פסק הבוררות, שבמסגרתו נדחתה במלואה התביעה כנגד עו"ד גלבר ונדחו טענותיו שהעלה בתביעה.

חברת המועצה גלבר: ״אני שמחה שהאמת יוצאת לאור במסגרת הליכים משפטיים״

 מטעם חברת המועצה עו״ד גלבר ומטעם באי כוחה יצאה התגובה הבאה: ״אכן לפני ימים אחדים ניתן פסק בוררות ביחס לשתי תביעות שהגיש כנגדי דניאל אביטן, בנוגע למימון ביניים שהוא העמיד לסיעת ׳קומנדו אשדוד׳ בראשותי בקמפיין הבחירות בשנת 2018״.

״פסק הבוררות ניתן על ידי בוררות שמונתה בהסכמת הצדדים, נשיאת בית המשפט המחוזי (בדימוס)  כב׳ השופטת הילה גרסטל, ובמסגרתו היא דחתה את התביעות במלואן, ולמעשה דחתה כליל את גרסתו השקרית של מר אביטן״.

״במסגרת הליך זה יוצגתי על ידי עורכי דיני- אבי אברהמוף וגיא רוה ממשרדו של בעז בן צור. ובכל מקרה, אני שמחה שהאמת יוצאת לאור (שוב) במסגרת הליכים משפטיים, אשר בהם נדחות טענות סרק של כל אותם גורמים אינטרסנטיים חסרי תום לב, המבקשים להשחיר את פניי ולפגוע בתפקידי הציבורי״.

״כחברת אופוזיציה לוחמת כמובן שאמשיך ככל שידרש ממני ובמסגרת כל הליך משפטי שיתבקש, לטובת קידום האינטרסים ורווחתם של תושבי העיר אשדוד, ושלהם בלבד״.

עו״ד פלד: ״אנחנו נמצה את כל הזכויות שעומדות לנו על פי דין״

עו״ד תמרה פלד המייצגת את אביטן הגיבה ואמרה: ״אנחנו נמצה את כל הזכויות שעומדות לנו על פי דין ביחס להליך הזה. התובע טוען כי זכויותיו לא מוצו עד תום והוא יעשה כל אשר עומד לו על פי דין וחוק לעמוד על מלוא זכויותיו״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן