עוזר ראש העיר מסיים את תפקידו

דניאל אוקנין (31), עוזרו בשלוש וחצי השנים האחרונות של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לטובת עבודה בעמותה ״לב אוהב״ * הוא נחשב ליועץ מסור ועשה עבודתו על הצד הטוב ביותר. ״למדתי מד״ר לסרי ממנו המון״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דניאל אוקנין יועצו של ראש העיר ד״ר לסרי סיים השבוע את תפקידו. אוקנין שימש כיועצו של ד״ר לסרי, במשך 3‪.5 שנים ועשה את עבודתו במסירות ועל הצד הטוב ביותר. הוא השכיל לקרב תושבים אל העירייה ואל ראש העיר. השבוע עם סיום תפקידו ולקראת העבודה החדשה הוא כתב: ״חברים, ידידים ושותפים לדרך, מודיע שאני מסיים תפקיד עם ד״ר לסרי ועובר לאתגר הבא. שמח שלקחתם איתי חלק במסע הזה, תודה על הכל״.

 אוקנין, בן 31 נשוי ואב לילדה נולד וגדל באשדוד. לפני שמונה לתפקיד יועץ ראש העיר, הוא שימש כעוזר לחבר הכנסת גלעד ארדן. בוגר תואר ראשון באוניברסיטה העברית ותואר שני ב׳בר אילן׳. בשירותו הצבאי גוייס לגדוד 50 בחטיבת הנחל והשתחרר כקצין בדרגת סרן. 

״אני אהיה שגריר מס 1 של אשדוד ושל ד״ר לסרי״

֞בעבודתו של אוקנין בלשככת ראש העיר, הוא הוביל פרוייקטים והיה אמון על ביצוע תוכניות העבודה התקופתיות, כמו כן, היה אחראי על הובלת צוות לשכת ראש העיר לביצוע משימות, וכן עסק בניהול המדיה החברתית של ראש העיר.

למה אתה עוזב? ידוע שאתה ביחסים טובים עם ראש העיר, קרה משהו?

״היחסים עם יחיאל מצויינים והוא דמות לחיקוי והערצה עבורי כמו שאמרתי כבר. אני אהיה שגריר מס 1 של אשדוד ושל ד״ר לסרי. אני עובר לעבוד בעמותה ״לב אוהב״, שהוקמה בידי חיים סקל ופועל למען ילדים ונוער בישראל למוביליות חברתית ומקצועית לחזק אותם״

איך אתה מסכם את השנים שעבדת לצד ד״ר לסרי?

״היתה לי הזכות לעבוד עם ד״ר לסרי. אני למדתי ממנו המון ואני לוקח ממנו הרבה לתפקידים הבאים שלי גם כבן אדם וגם בפן המקצועי. בעיניי  הוא האיש הראוי ביותר להמשיך להיות ראש העיר אשדוד״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן