פרס זהירות בדרכים לבית ספר ׳היובל׳

הפרס לקידום הזהירות בדרכים יוענק בשבוע הבא לבית הספר ׳היובל׳, שהוא אחד מחמשת בתי הספר המצטיינים בארץ בתחום זה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע הכריז משרד החינוך על חמשת בתי הספר ברחבי הארץ המצטיינים בקידום הזהירות בדרכים. מתוכם הגיע בית הספר היובל, בהנהלת פנינה ויינשטיין למקום השלישי בתואר 'מקדמי זה"ב (זהירות בדרכים, הנגשה, בטיחות בדרכים) לשנת הלימודים תשע"ט'.

מדובר בתחרות ארצית מטעם משרד החינוך המעניק פרסים לבתי הספר על פועלם הייחודי לקידום הבטיחות בדרכים , הנגשה ובטיחות הילדים בבית ספרם. בחירתם של בתי ספר כמקדמי זה"ב מהווה את שיאו של תהליך איתור קפדני של בתי ספר המביאים תפיסה חדשנית, המתמקדת בשמירה על חיי התלמידים, בריאותם ובטיחותם והראויים לשמש כבתי ספר מדגימים לקידום הזהירות בדרכים במערכת החינוך. במקום הראשון זכה בית הספר דוד בן גוריון מאופקים, בשני בית הספר רימונים מעפולה. היובל במקום השלישי, ברביעי זכה בית הספר יוספטל מאזור ובחמישי בית הספר מולדת ממבשרת ציון.
הפרסים יוענקו לבתי הספר בשבוע הבא במסגרת הכנס הארצי לקידום הזהירות בדרכים, הנגשה והבטיחות בדרכים שיתקיים במעמד שר החינוך – הרב רפי פרף ומנכ"ל משרד החינוך – שמואל אבואב, בתאריך 24 לדצמבר 2019, במלון דן שבירושלים.

שר החינוך, הרב רפי פרץ: ״מברך את בתי הספר הזוכים בקידום זהירות בדרכים – כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו. בטיחות ילדינו היא מהדברים החשובים לנו ביותר ואנחנו במשרד צריכים ומחויבים להכנסת תרבות נכונה ויעילה של בטיחות בדרכים"
מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך, רם זהבי: "זכייה של שני בתי ספר בדרום, מתוך חמישה בתי ספר בכל רחבי הארץ, מצביעה על המשקל הרב שאנו שמים על נושא הבטיחות בדרכים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן