שושן חוזר לוועד? "רק אם העובדים יעברו להסתדרות הלאומית". שייב: "שיישב בפינה"

יו"ר ועד עובדי התפעול בנמל אשדוד לשעבר, אבינועם שושן, רוצה לחזור לתפקידו בתנאי שהעובדים יעברו  להסתדרות הלאומית וינטשו את ההסתדרות הכללית. יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות הכללית חיים שייב תוקף: "אני מציע לו שיישב בפינה שלו בשקט. האיש שמעולם לא ידע להבחין מה

שושן. חוזר לוועד?. צילום: ארכיון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במכתב ששיגר לעובדי הנמל מביע אבינועם שושן  את אכזבתו הרבה מההסתדרות הכללית ומהחשש שבגיבוי שלהם ייחתם הסכם רפורמה שיהיה רע לעובדי הנמל.

שושן, כזכור, התפטר מתפקידו כיו"ר ועד התפעול לפני 3 וחצי שנים. "זו הייתה החלטה לא קלה" הוא כתב לעובדים. "עשיתי מאמץ להנהיג את העובדים. לעולם לא ניצלתי או פגעתי במישהו מהעובדים. כעת אני וחברים רבים עושים ניסיון אחרון להציל אתכם מהמלתעות של הסתדרות הכללית".

לדברי שושן בשנים האחרונות ההסתדרות הכללית מנצלת לרעה את חוסר ההנהגה והניסיון של הוועדים בנמל ומחלישה אותם. "לצערי, המצב היום שההסתדרות תחתום על רפורמה ללא הסכמת הוועדים. אני מתכוון עם חברים להיכנס לפעולה ולשכנע אתכם שאין מצב שאנחנו נשאיר את העתיד שלנו בידיים של הכללית".

אבל לשושן יש תנאי משמעותי לחזרתו. "מי שרוצה לראות אותי חוזר לעניינים בכל הכוח יצטרך לחתום למעבר להסתדרות הלאומית, ואם לא? אני אפנה את השטח ויחזור לעבודה במנוף".

חיים שייב

חיים שייב, יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות הכללית תקף בחריפות שושן:

"אי מציע לו שיישב בפינה שלו בשקט. האיש שמעולם לא ידע להבחין מה טוב ומה לא. האיש מעולם לא היה מנהיג עובדים. למזלם של עובדי נמל אשדוד חתמנו על הסכם שהעניק להם את נמל היובל בזמן שהוא טייל במשחק כדורגל בחול. בחוכמתו במרכאות ניסה שושן לפגוע אז בהסכם הזה וטוב שאלוקים היה איתנו ולא איתו. שושן היה  זה שחתם על הסכם שמתעלם מעובדי דור ב'. ואני אומר לו הפוסל במומו פוסל. הוא לא ברמה שלנו. מעולם לא היה מנהיג עבודים ההתנהגות שלו פגעה קשות בעובדי הנמל גם בהשתללויות שלו בבית הדין. כדאי מראוד שיישב בשקט בפינה"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן