נשף שנתי מהנה לגמלאי צה״ל מאשדוד ובני משפחותיהם

הכנס השנתי של גמלאי צה"ל מאשדוד והסביבה נערך בשבוע שעבר במשכן לאמנויות הבמה. כ- 600 גמלאים ובני משפחתם נהנו מערב מהנה ומהאמן רמי קליינשטיין והבדרן אלי יצפאן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר, נערך במשכן לאמנויות הבמה הכנס השנתי לגמלאי צה״ל מאשדוד והסביבה, שבו השתתפו מאות גמלאים. הכנס המסורתי המתקיים מידי שנה. כיבדו בנוכחותם יו"ר האגודה הארצית של גמלאי צה"ל תת אלוף במיל מוטי בר- דגן, המנכ"ל תת אלוף במיל דן נדיב ונכבדים נוספים. מאות גמלאים ובני משפחותיהם זכו לכיבוד בתחילתו של הערב. בשלב הנאומים בירכו יו"ר האגודה הארצית והמנכ"ל ששיבחו את הפעילות הענפה של הסניף באשדוד המונה כ- 2,100 גמלאים ונחשב אחד הסניפים הגדולים במחוז יהודה.

את ראש העירייה ד"ר לסרי, שנבצר ממנו להגיע, ייצגה סגניתו שרון מרק אשר בירכה בחום את המשתתפים, שביניהם אביה שהוא גם גמלאי צה״ל. בסיום שלב הנאומים עלה יו"ר הסניף המקומי יוסי לוי, שאף ערך סקירה של שלל האירועים התרבותיים לרווחת הגמלאים במהלך שנת 2019. טיולים, כנסים, הרצאות, שיבוץ מתנדבים למקומות מתאימים כמו בתי החולים, בתי סוהר, הרצאות לנוער ועוד והודה לחבריו בוועד על שיתוף הפעולה.

26א2624541234
בסיום שלב הנאומים נהנו המשתתפים מהופעתו של הזמר רמי קליינשטיין ומהבדרן אלי יצפאן, שהפיל את הקהל מצחוק. הנחה את הערב בחן השדרן והדי ג׳יי יורם סויסה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן