האשדודי בצעדת מחאה נגד בחירות: "אני לא מזוכיסט"

אילן ראובני מאשדוד (43) החליט שהוא לא יכול לשבת בשקט ויצא בצעדת מחאה מאשדוד לכנסת עם המסר: ״אומרים לא לבחירות שלישיות. לא יכולתי יותר להתחבא מאחורי המחשב״. ביום רביעי הוחלט שכן יהיו בחירות שלישיות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במזג האוויר הקר והגשום כשכולם רוצים להתכרבל עם הפוך בבית, קם אילן ראובני מאשדוד ויוצא במחאה נגד, מה שמסתמן בעובדה מוגמרת, בחירות שלישיות תוך שנה. ראובני, צעד ברגל לפני כשבוע מאשדוד לירושלים לכנסת עם דגל ישראל ועם המסר ״לא לבחירות שלישיות״. בסוף השבוע הוא שב לאשדוד, וחזר לירושלים שם הוא עומד מול הכנסת, בשעות האחרונות בהן ניתן למנוע בחירות ולהרכיב ממשלה ומביע את מחאתו.

ראובני, בן 43 נשוי ואבא ל- 4 ילדים, חבר בוועד ההורים העירוני ופעיל חברתי, החליט שדי! הוא לא יכול לשבת בשקט, לקח חופש מהעבודה ועשה מעשה. ״לא יכולתי יותר לשמוע חדשות. המצב הזוי . מצד אחד המון בעיות במדינה, אנשים נזקקים, ניצולי שואה או חולים בבתי חולים שאף אחד לא סופר וסובלים מחוסר תקציב ומצד שני שוב בחירות. לא ייתכן ש-120 חברי כנסת שרצו להנהיג את המדינה ונבחרו לתפקיד זה שמצליחים לפתור משברים ביטחוניים – לא מצליחים לפתור את המשבר הזה".

למה יצאת למחאה הזו? איך נולד הרעיון?

״יצאתי למחאה אחרי שלא יכולתי להסתתר מאחורי המחשב. לא יכולתי יותר לשבת בשקט. הבנתי שלא יכול להיות שניתן יד לבחירות שלישיות ונבחר שוב באותם אנשים שכשלו כבר פעמיים, תוך בזבוז של מילארדי שקלים שיכלו לתמוך ולעזור במי שנזקק. הבנתי שגם להתלונן ברשתות החברתיות זה לא מספיק״ הוא אומר.

קיבלת תגובות במהלך המחאה שלך?

״המון תגובות. באינטרנט, באתרים, בדרך כשצעדתי. המון תגובות תומכות״.

ופוליטיקאים פנו אליך?

“לא. אף אחד. רק הציבור מביעים תמיכה״.

8647546734624

נראה שהולכים לבחירות שלישיות, אלא אם יקרה נס ותקום ממשלה. אתה מאשים מישהו בזה?

״הם כולם אשמים בזה. לא משנה ימין או שמאל. אתם נבחרתם להיות 120 המנהיגים של המדינה ולפתור בעיות. אז אתם לא מצליחים להקים ממשלה?״

מדברים על בחירות שלישיות כעובדה מוגמרת אפילו יש תאריך מוסכם, תצביע?

״אני בבחירות השניות שמתי פתק לבן. כתבתי ׳כולם גנבים׳ זה מה ששמתי בקלפי. אני לא אצביע אני לא מזוכיסט להצביע 3 פעמים למנהיגים שעבדו עליי. יש גבול כמה אני יכול. אני חושב שגם עם הרבה יעשו ככה זה רק יהיה טוב. הפוליטיקאים אין להם מי שישים להם מקל שיכול לתת להם על הראש. לא אכפת להם מכלום. מקסימום עוד בחירות. אין משהו שיכול להגיד להם אין משכורת אתם מפוטרים״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן