הקשר של מיס ביקיני לאשדוד

רגינה פיינגרש בת 48 ואמא ל- 3 הפכה לפני כ-5 שנים למיס ביקיני ישראל ובשנת 2018 אף זכתה במקום שלישי באליפות בינלאומית לפיתוח גוף. כיום היא משמשת מנטורית לאורח חיים בריא ומדריכה ספורטיבית גם באשדוד. "הכל עניין של נחישות והתמדה"

צילום: משה כהן, צחי טייאר ומהאלבום הפרטי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למרות שהיא נראית צעירה, רגינה פיינגרש כבר בת 48 ונחשבת לגורו של פיתוח הגוף וניהול אורח חיים בריא וספורטיבי. פיינגרש נשואה ואם ל- 3 ילדים בוגרים הוכיחה שהעולם לא שייך רק לצעירים והצליחה לפני כ- 5 שנים לזכות בתואר "מיס ביקיני ישראל" תוך שהיא גוברת על צעירות ויפות. היא גם הגיעה להישג מרשים בשנת 2018 כשזכתה בתחרות בינלאומית בפיתוח גוף במקום ה- 3.

כיום היא מנטורית לאורך חיים בריא וספורטיבי ומאמנת יחידים וקבוצות בפעילות ספורטיבית. באשדוד בין היתר היא מדריכה ב'סוואט סטאר׳ ובפארק אשדוד ים, וסיפורה האישי משמש להשראה.

היא מתגוררת ביישוב באר גנים ליד אשקלון. בשנת 2005 היא ומשפחתה היו ממפוני גוש קטיף במסגרת תכנית ההתנתקות. היא איבדה לא רק בית, אלא גם את עבודתה ונאלצה להתחיל מחדש. בין היתר היא עבדה בעבודות מזדמנות כמו מוסכניקית, מנהלת משרד ואפילו בתחום הקוסמטיקה.

המהפך הספורטיבי שלה החל בגיל 40. זה התחיל בהליכות שעשתה לנקות את הראש, המשיך בפעילות פיתוח גוף. עד מהרה היא נכבשה ואורח החיים הספורטיבי הפך לחלק ממנה. היא בוגרת מכללת ׳וינגייט׳ למקצועות הספורט וכאמור היא מדריכה ומאמנת מצליחה.

854753636t23513

לדבריה, לתחרות "מיס ביקיני ישראל" (תחרות יוקרתית לפיתוח גוף לנשים) הגיעה במקרה לאחר שהגוף שלה החל להתחטב מהפעילות הספורטיבית. "אנשים שאלו אותי אם אני מתמודדת בתחרות מיס ביקיני ולא היה לי שמץ של מושג על מה מדובר. שאלתי את בעלי אם הוא מכיר, בדקנו יחד מה זה, והוא אמר לי 'תקשיבי, את שמה'. הוא זה שעזר לי לעבוד על הגוף שלי ולהגיע למצב שהוא מתאים לתחרויות".

בשנת 2015 נרשמה פיינגרש לראשונה לתחרות מיס ביקיני ולא זכתה, אך זכתה בתואר הנכסף שנה לאחר מכן והייתה שנתיים רצוף בין השנים 2916-17 מיס ביקיני הישראלית והביאה הרבה כבוד גם בתחרות הבינלאומית.

פיינגרש מהווה השראה למתאמנים ומעניקה להם מוטיבציה רבה לשנות את אורח חייהם "זה הכל עניין של נחישות והתמדה" . היא אוהבת להדריך ולאמן וחשה שמצאה את ייעודה. כיום היא קוטפת מחמאות רבות אבל הדרך לא הייתה קלה ופשוטה והיו לא מעט הרמת גבות בתימהון אולם היא הייתה נחושה להצליח ולדבריה זכתה לעידוד ותמיכה של בעלה ומשפחתה. פיינגרש היא מודל לחיקוי לא רק במהפך הספורטיבי שלה, אלא בכך שהיא מצליחה לשלב קריירה תובענית עם גידול משפחה, ואומרת כי כל אחת יכולה להצליח לשלב בין הדברים "כל אחת יכולה להגיע לשם אם היא רוצה, זה פשוט עניין של כוח רצון והתמדה. לפעמים צריך לוותר על דברים מסוימים. אבל זה שווה את זה. כי אם אתה נאמן למטרה, בסופו של דבר תגיע אליה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן