40 שנה אחרי: תבעה את אביה ואחיה על פגיעה מינית

בית המשפט לענייני משפחה באשדוד דחה תביעה שהגישה אישה נגד אביה ואחיה בגין פגיעה מינית שפגעו בה לכאורה בילדותה 40 שנה אחרי

השופטת רותם קודלר עיאש.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית המשפט לענייני משפחה דחה תביעה של אישה בשנות ה- 40 לחייה שתבעה את אביה ואחיה בטענה כי פגעו בה מינית בילדותה, וכי האירועים שהדחיקה לטענתה עלו בעקבות טיפול נפשי שעברה.

לטענתה פגעו בה האב והאח בהיותה ילדה במספר אירועים. בין היתר היא טענה כי מאז הייתה בגיל 5 היה אביה לכאורה מחדיר אצבעו לאיבר מינה כן טענה שנזכרה כי האב היה מושיב אותה עליו, מקפיץ אותה על איבר מינה, מכניס אצבעו לבין רגליה ומלטף לכאורה את איבר מינה. בתביעתה היא מתארת מספר מקרים. אחד מהם, לטענתה היה בזמן "מלחמת יום הכיפורים" לטענתה האירוע התרחש כשהיא ואביה מסתתרים במקום חשוך ואפל ואביה, לטענתה , מחבק אותה מאחור, תוך שמצמיד, אותה לגופו ומנסה להחדיר ידו מתחת לחצאיתה.
גם נגד האח שלה, הגדול ממנה ב- 3 שנים היא טוענת כי בהיותה כבת 6 או 7 האח, כביכול נכנס למיטתה מצמיד את איבר מינו וגופו אליה. כן לדבריה בהיותה כבת 12, בהיותה לבד בבית עם אחיה הוא לכאורה ביקש ממנה לשבת בין רגליו, שיחק בשיערה וביקש כביכול כי תלטף את רגלו תוך שהוא דוחף את ידיה לכיוון איבר מינו ולטענתה כאשר הרגישה את איבר מינו ושאלה אותו אם הוא עם תחתונים הוא השיב שכן, ושתמשיך כשהסתובבה גילתה לתדהמתה כי איבר מינו חשוף והיא ברחה בבהלה. לטענתה לאור מעשיהם של האב והאח היא סובלת מנזקים נפשיים ואישיותיים המאופיינים בהתנהגות מינית מסכנת, התנהגות כספית אימפולסיבית, התפרצויות זעם, פגיעה עצמית, הפרעות במצבי רוח, דכאון ברמה בינונית, חרדה מעל הנורמה.

.בין היתר היא טוענת כי כל חייה הייתה כנועה לגברים מבוגרים ובין היתר בהיותה מדריכה בקייטנה בגיל 17 קיימה קשר על מציל מבוגר ממנה ובצבא ניהלה רומן עם מפקדה המבוגר ממנה ועם מפקד הבסיס. כן סיפרה שבעקבות משבר נפשי שעברה היא עברה טיפול נפשי שגרם לזיכרונות מודחקים לעלות.
מנגד, אביה ואחיה דחו את הטענות שהיא מייחסת להם וטענו כי מדובר בהמצאה שלה על מנת להצדיק את בגידותיה בפני בעלה. בנוסף הם טענו שהתובעת הייתה בילדותה מוקפת אהבה וחברים, בניגוד לטענות שעלו על ידה בכתבה התביעה. בין היתר טען אביה כי במלחמת יום הכיפורים היה בכלל במילואים. לטענת האח התביעה הוגשה בעזות מצח של אחותו וכוללת סיפור שרובו ככולו מצוץ מהאצבע.
"מצאתי לקבוע כי כי התובעת לא הצליחה להוכיח כי היא עומדת באחד מחריגי תקופת ההתיישנות ו/ או כי הזיכרונות המתוארים בכתב התביעה צפו רק במועד הטיפול" כתבה שופטת בית המשפט לענייני משפחה רותם קודלר עיאש בפסק הדין בו החליטה לדחות את תביעתה של האישה כנגד אביה ואחיה.
בית המשפט התיר את פרסום פסק הדין בטשטוש פרטי התובעת והנתבעים. כן חייב בית המשפט את האישה לשלם הוצאות משפט לאביה ואחיה. בסך 35,000 שקלים לכל אחד מהם.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן