לבחור פנסיון לכלבים

בעלי כלבים אמורים לדאוג להם ולרווחתם. הטיפול נעשה על בסיס קבוע ולאורך כל ימי חייהם. כך, בוודאי, כאשר הם בחברת בני המשפחה, וכך, גם במצבים אחרים בהם לא קיימת אפשרות פיזית וטכנית לטיפול בהם במסגרת משפחתית.

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כלב זקוק להשגחה חיצונית ומקצועית בעת שבעליו יוצא לחופשה אשר במסגרתה אין הוא יכול לקחת אותו עימו. כאשר, הוא מאושפז בבית חולים ובנסיבות אחרות. במקרים כאלו, ובאחרים נוספים, חייב הבעלים לבחור פנסיון לכלבים מוכר ובעל מוניטין אשר ישחרר אותו מדאגות סביב השעון ולמשך התקופה האמורה. בחירת המקום נעשית על פי המלצות על המקום, השירות הניתן לכלב, איכותו, יחס הבעלים, ניסיונם המצטבר ובהתאם לצרכי הבעלים.

טיפולים מקצועיים

פנסיון לכלבים איכותי מעניק בית חם 24/7. כל כלב יקבל את תשומת הלב והטיפול המתאים לצרכיו וכפי שהוא היה רגיל לקבל אצל בעליו. כך, לגבי אוכל מתאים, הוצאה לטיול, מתן מרחבים למשחק וכדומה. בנוסף, ידאגו המטפלים שלא ייעלם מהמתחם, לטיפולים רפואיים נדרשים ועוד. בנוסף לבעלי המקום והמטפלים המקצועיים הקבועים אליהם מתרגל הכלב, הם נעזרים בווטרינר בעת מחלה או כאשר תהיה הערכה לכך שסכנה נשקפת לו ולבריאותו. הטיפול כולל אבחון מקצועי ומתן תרופות נדרשות. בנוסף לאלו ובמידה והמצב חמור, יהיה צורך בטיפולים מורכבים כולל חודרניים. במידה ויהיה ניתן להתייעץ עם הבעלים לקבלת אישור הדבר יתבצע. במידה ולא יקבל הווטרינר החלטה בהתאם לנסיבות, ובלבד, לשמור על בריאות הכלב וחייו.

פיקוח והשגחה סביב השעון

כל אנשי המקצוע החיצוניים, וכמובן, עובדי הפנסיון יודעים להפגין לכלבים אהבה בתקופה בה הם אינם לצד בעליהם. זוהי תקופה רגישה מאוד עבורם ויש צורך לדעת להתנהל עימם כדי לשמור על בריאותם הנפשית. במשך היום תכלול הפעילות השוטפת שעות משחק להוצאת אנרגיה, הולכה לטיול וכדומה. הפיקוח על כל כלב הוא סביב השעון. כל אחד יצורף לחברת כלבים ידידותיים עימם יש לו כימיה על מנת שלא תתרחשנה מריבות שעלולות להסתיים בפציעות. כלבים המגלים תוקפנות יוחזקו בנפרד ויותאם להם טיפול מתאים. בעלים אשר עורך בדיקה מקיפה יכול לבחור פנסיון לכלבים אשר ממוקם במקום מתאים ואשר יש לו שטחים פתוחים גדולים, וכן, מקומות מתאימים למשך היום ולשעות הלילה.

תקשורת

משימה חשובה נוספת היא תקשורת עם הבעלים אשר יעודכנו כל העת באמצעות סרטונים ותמונות הנשלחים לטלפונים הניידים שלהם, כל זאת, על מנת שיהיו רגועים לגבי מצבו של הכלב. בעידן המודרני ניתן לעשות זאת בקלות. הדבר תורם מאוד לשקט הנפשי של הבעלים היודעים שכלבם היקר נמצא בהשגחה מקצועית מעולה. כאשר הם ישובו אליהם בתום הטיול או האירוע שבגינו הם נפרדו הם ימצאו את כלבם נינוח ושמח כפי שהיה טרם נפרדו ממנו. מומלץ לבחור פנסיון לכלבים בעל מוניטין אשר יספק שירות טוב להם ולבעליהם לאורך כל התקופה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן