התעללות או מעשה קונדס: מטפלת פיליפינית צילמה עצמה עם קשישה בשלל סיטואציות

מטפלת פיליפינית מאשדוד צילמה את עצמה רוקדת לצד קשישה בה היא מטפלת והעלתה לרשת הילדים הפופולרית "טיק טוק”, מה שזכה לצפיות שיא. למשטרה הגיעה תלונה שחקרה את המטפלת ולאחר מכן שוחררה לאחר שהמשפחה לא הגישה תלונה והמטפלת שבה לעבודתה. המטפלת ברנה לאשדוד10: "לא פג

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעלליה הגבוליים של המטפלת הפיליפינית מאשדוד נחשפו על ידי אפרת, תושבת הדרום, אימא לילדה בת 9 שהחלה להשתמש ברשת חברתית האהודה על ידי הילדים היום רשת 'הטיק טוק'. אפרת נכנסה לפקח על התכנים ברשת וזו והזדעזעה לראות "כוכבת" רשת החברתית, צעירה פיליפינית, שצברה אוהדים על ידי כך שהיא רוקדת ושרה לצד קשישה ישראלית חסרת ישע בה היא מטפלת. אפרת הבינה שמדובר במשהו לא בסדר ולא תקין והיא הגישה תלונה במשטרה.

המשטרה אכן נכנס לתמונה ועעיכבה את המטפלת לחקירה. באחד מהסרטונים, כך נחשף, תועדה המטפלת כשהיא רוכנת על הקשישה וצוחקת בקולי קולות בזמן שהקשישה עומדת מבלי לזוז. "כנראה יש אנשים שיעשו הכל בשביל קצת אהדה" כתבה אפרת שחשפה את הסיפור. "חשוב לי שחיי חסרי ישע, לא משנה אם קשישים או ילדים יהיו מוגנים ומפוכחים", סיפרה לאשדוד10.

7695785684684676

מחקירת משטרת אשדוד עולה כי מדובר במטפלת סיעודית פיליפינית, שמועסקת לטפל בקשישה במשפחה חרדית. בחקירתה הודתה במעשה והבטיחה לחדול ממעשיה. בנוסף, בתה של הקשישה גם רושת במצלמות. המטפלת שבה לעבודתה אצל הקשישה, ובני משפחתה העדיפו שלא להכיש נגדה תלונה. יש לציין כי בכל הסרטונים המטפלת לא פוגעת בקשישה באלימות פיזית.

משיחה שערכנו עם המטפלת, היא טענה כי היא מבינה את הטעות, וכל הפעילות התבצעה בהסכמת הקשישה כי "היא ישנה כל הזמן ובסך הכל עשיתי לה שמח. לא פגעתי בה פיזית ואני ממשיכה לטפל בה”.

משטרת אשדוד: ״לא נמצאו חשדות לפלילים״

ממשטרת אשדוד נמסר: "קצין החקירות של תחנת אשדוד בחן את התלונה, תיחקר את המשפחה ואת המטפלת לא נמצאו חשדות לפלילים והמשפחה לא הגישה תלונה בנושא".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן