דודי קריכלי (59) טבע בחוף הים באשדוד: ככל הנראה חטף התקף לב במהלך השחייה

דודי קריכלי (59) טבע אתמול בחוף ים גיל באשדוד. קריכלי היה מוכר מאוד בעיר. ההערכה כי חטף התקף לב במהלך השחיה. רק לפני שבוע פתח עסק חדש לתכשיטנטת ברחוב רוגוזין באשדוד. אחיו ברוך: "זו אבידה גדולה אנחנו עדיין כולנו בהלם לא מעכלים את האסון שפקד אותנו איבדנו אח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קריכלי ז״ל נמצא אתמול בסמוך לשובר הגלים הסמוך לחוף הנפרד, ללא רוח חיים. פעולות הצלה אשר ניסו לבצע עליו כוחות ההצלה, ללא הצלחה. קריכלי  הותיר אחריו 4 ילדים ו4 נכדים. "בצער רב וביגון קודר אני מודיע על פטירתו בטרם עת של חברי הקרוב וידיד נפש שלי דוד (דודי) קריכלי ז״ל . יהי זכרו ברוך .היום זה יום קשה מאוד לכל מי שמכיר אותך וגם לי דודי חברי היקר אתה כבר חסר לי.מנוחתך עדן"  ספד לו חברו רפאל מזור.

קריכלי בשנים האחרונות עסק בתחום היהלומים והפיננסי. באחרונה ניסה לעסוק כעצמאי בתחום תכשיטנות.רק ל פני שבוע פתח ברחוב רוגוזין חנות תכשיטנות. "הוא תמיד אהב בבוקר ללכת לים לפני העבודה. בחור טוב והיה לו הרבה נתינה גדולה סיפר חברו מזור."

ברוך אחיו סיפר בכאב כי "מה שקרה שהוא הלך בבוקר לים נכנס למים וטבע. לפני שנה היה לו אירוע לבבי ואנלחנו טרם יודעים אם זה הגורם וממתינים לתשובה. רק לפני שבוע הוא פתח עסק לתכשיטים.  אחי היה אבא שאהב את ילדיו נכדיו ואת אחיו. היה בעל לב רחב. מאוד רגיש ואהוב אכפתי מאוד ודואג. רצה שלכולם יהיה רק טוב. הוא היה האח הבכור שלנו מתוך חמישה אחים. זו אבידה גדולה אנחנו עדיין כולנו בהלם לא מעכלים את האסון שפקד אותנו איבדנו אחד מאוד יקר" 

חבר המועצה דר אלי לחמני שהכיר את דוד ספד לו:

 

את דוד הכרתי לפני שנים רבות.  סייע לנכים ולנזקקים רבים בעיר. תמיד חיפש לעזור, המשיך לתרום מעצמו, בכל שלב, למען הציבור.

דוד היה איש רב פעלים, כזה שנלחם על הצדק והיה מוכן לקרב בכל מקום שחש עוולה, הוא נאבק עד לתיקון העוולה. באופן אישי, נהניתי מכל השיחות שהיו בינינו, על החיים ועל מה שביניהם, החכמתי ממנו לא פעם.

הייתה לנו תקופה אינטנסיבית במהלך הבחירות האחרונות, דוד היה אהוב בקרב חברי הסיעה ונאמן ל"אשדוד תנצח", הצדק והקבלה של כל אדם היו חשובים לו והוא העניק תובנות לכולם.

על דוד נאמר "אדם משכמו ומעלה". ואם להודות, קשה לדבר עליו בלשון עבר… הייה שלום איש יקר וקרוב לליבי. תמיד תהא נצור בליבי ובמחשבתי.

תנחומיי למשפחתו. עצוב לכולנו.

 

 

יהי זכרו ברוך!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן