פסטיבל חלון לים התיכון יצא לדרך

כמדי אוגוסט פסטיבל חלון לים התיכון נערך באשדוד ובחינם לקהל הרחב. נועה קירל, אביב גפן ועדן חסון עלו זה אחר זה על הבמה הענקית

פסטיבל הים התיכון. צילום: ליאוניד ליפקין עבור אשדוד10
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אירוע "קיץ ישראלי באשדוד " נערך זו השנה התשיעית ומציע פסטיבלים ואירועי תרבות לכל אורך חופשת הקיץ. בשנים האחרונות אשדוד הפכה לעיר תרבות ופנאי והצליחה למקם עצמה בצמרת מפת התרבות הישראלית. באירועי "קיץ ישראלי באשדוד" לשנת 2019 נוטלים חלק כל מוסדות התרבות העירוניים: האמפיתאטרון הגדול והמרשים במדינה, המשכן לאומנויות הבמה המפואר, בית יד לבנים, אודיטוריום ע"ש רמי נעים, חופי הים והפארקים העירוניים. תתרשמו בעצמכם – אין עוד עיר בארץ שהגתה תכנית כה עשירה בתכנים.

סטיבל חלון לים התיכון, מוכר כאחד הפסטיבלים הוותיקים באשדוד ובכלל במדינת ישראל: במה גדולה שממוקמת בסמוך לחוף לידו, שקיעה ובריזה ים תיכונית, עם טיילת גדושה בדוכני מזון ומיטב האומנים המובילים בישראל. הפסטיבל משתרע על שטח של 65 דונם, 360 מ״ר של במה, 240 מטר מסכים, מעל 8 טון תאורה.

יום המופעים הראשון (רביעי, 14.8) של הפסטיבל הוותיק 'חלון לים התיכון' יתארחו נועה קירל, הכוכב העולה עדן חסון וכוכב הרוק אביב גפן.

 

במהלך הפסטיבל מתקיימים במדרחוב שבמתחם הפסטיבל יריד אמנויות ענק, מופעי רחוב, וכמובן במה מרכזית ענקית עליה מופיעים כל האמנים הגדולים לקהל של רבבות וגם פוליטיקאים שמגיעים לפגוש צעירים.

תמונות מן האירוע הענק 

WhatsApp Image 2019 08 14 at 10.56.23 PM

WhatsApp Image 2019 08 14 at 10.41.53 PM

 

WhatsApp Image 2019 08 14 at 10.46.04 PM

 

WhatsApp Image 2019 08 14 at 10.43.54 PM

קרדיט תמונות: לאוניד ליפקין ושמואל דוד

 

 

גם פוליטיקאים ניצלו את הרגע לפגוש את הצעירים, בקהל פגשנו את גבי אשכנזי, וח"כים מיכאל ביטון ואורית פרקש

גבי, חוזרים לעיר?

"שוב עם האנשים החמים של אשדוד. והפעם הגענו לפסטיבל ״חלום לים התיכון״. אווירה מעולה ובכל ביקור מרגישים שאנשים נוספים רוצים להצטרף לשינוי שכחול לבן מובילה. בקרוב שוב, אני בא לפגוש אתכם פנים אל מול פנים ולענות על השאלות שמטרידות אתכם. רק ביחד נצליח לעשות את זה."

חברי הכנסת של כחול לבן בפסטיבל קרדיט: מטה כחול לבן אשדוד

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן