מיהו הכלב שטורף כלבים וחתולים באשדוד?

לאחר הפרסום בשבוע שעבר, על כלב מסוג פיטבול שטרף חתולה ברובע ד', הגיעו למערכת תלונות נוספות. מעדות אחת עולה כי אותו כלב תקף והרג כלב אחר. בעלי הכלב: ״אני מרגיש, שבמשטרה עושים הכל שפשוט שתתייאש ותעזוב אותם עם "השטויות". את מי זה מעניין שכלב הרג כלב!". ממשטר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הכתבה שפורסמה בשבוע שעבר על כלב מסוג פוטבול שתקף והרג חתולת רחוב בשעה שטייל עם בעליו ללא מחסום לפיו, הסעירה רבים. למערכת העיתון הגיעו פניות שסיפרו כי אותו כלב, מסתובב ללא מחסום לפיו וזו לא הפעם הראשונה שהוא תוקף לכאורה בעל חיים.

לפני מספר חודשים הוא תקף כלב קטן, שנפצע קשה, טופל במרכז חירום אך למרבה הצער מת מפצעיו. לדברי עדי ראייה האירוע המחריד התרחש בשעות הערב ב- 13.2.19. על האירוע מספר בעל הכלב שהותקף למוות: "בדרך כלל אשתי או אני מורידים את הכלב בשעות הערב. אותו יום נעדרנו מהבית והגענו בשעה מאוחרת. לכן ביקשנו מהבת שלנו בת 13 לטייל עם הכלב. כמה דקות לאחר שהגענו הביתה הילדה התקשרה בהיסטריה וסיפרה כי כלב גדול שהיה בלי רצועה ובלי מחסום תקף את הכלב שלנו שהיה עם רצועה. ושיש מלא דם".

בני הזוג מיהרו לרחוב וגילו כי הכלב ובעליו נעלמו. הכלב שלהם מוטל שותת דם. במרכז לטיפול נמרץ וטרינרי ניסו להציל את חייו, אך כעבור יממה הודיעו למשפחה שאין אפשרות להצילו ואין מנוס מהרדמתו. "בלב כבד מאוד נאלצנו להמית אותו. בערב הבאתי כל הילדים להיפרד ממנו. כולנו בכינו. הוא היה אהוב במשפחה”, מספרים בני הזוג.

20190125 202640

למחרת התקיפה הגישו בני המשפחה תלונה ולאחר מספר שבועות הם קיבלו הודעה מהמשטרה על סגירת התיק. "קיבלנו תשובה שהתיק נסגר מחוסר ראיות. פתחנו שוב תלונה וכשהתקשרתי לבדוק מה קורה נאמר לנו שהתיק נעלם, אז הגשנו תלונה שלישית ועדיין לא קיבלנו תשובה". לדברי ההורים בתם זיהתה את הכלב ובעליו. "הזמנו כמה פעמים ניידת, אבל עד שהגיעו הם עזבו את המקום. במוצאי שבת ה- 18.3.19 לפני האירוויזיון שוב ראינו אותו והזמנו ניידת הפעם והם לקחו ממנו פרטים. למחרת מצאתי את האוטו שלי חתוך בארבעת הגלגלים. אני מאוכזב מהטיפול של המשטרה. נכון שיש להם אתגרים חשובים, אבל גם המקרה הזה".

ההורים מוסיפים ומציינים כי הם הבינו שיש בעייתיות להוכיח את המקרה. "מה שהבנתי מהמשטרה שכמעט בלתי אפשרי להוכיח בפאן הפלילי שזה הבן אדם ואולי יכול לתבוע אותו בפאן האזרחי. אך לא נותנים לי את הפרטים שלו". התחושה קשה מעבר לפגיעה והאובדן של הכלב האהוב גם ההוצאות הרבות שנאלצו להוציא בניסיון להציל את הכלב פגעו בהם, וגם התייחסות המשטרה למקרה, מקוממת אותם. "את האמת, אני מרגיש, שבמשטרה עושים הכל שפשוט שתתייאש ותעזוב אותם עם "השטויות". את מי זה מעניין שכלב הרג כלב!".

כזכור, בשבוע שעבר פורסמה הפגיעה הקטלנית של הכלב, וככל הניראה אותו כלב, בחתולה ברובע ד׳ בעיר. אחת השכנות סיפרה על המקרה בו הגיע הכלב עם בעליו ללא מחסום לפיו ליד הבניין. "לפתע זינק קפץ על הגדר ותקף את החתולה . ממש רוצץ את גולגולתה והשאיר 5 גורים יונקים חסרי אונים. הכלב היה ללא רסן וקולר. היה מפחיד. זה סכנת נפשות של ממש. היום זה חתול ומחר זה ילד". העירייה בתגובה מסרה אז כי: "במחלקה הווטרינרית התקבלה תלונה עם פרטים חלקיים לגבי מקום הימצאו של הכלב. לפקח שנשלח למקום לא הספיקו הפרטים שנמסרו כדי לאתר את הבעלים. בשיחה עם הפונה הוסבר לו שבמחלקה ישמחו לכל מידע שיסייע להם באיתור הכלב".

ממשטרת אשדוד טרם נמסרה תגובה למקרה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן