'אשדודי' שורף את המסלול

אלון דאי מאשדוד הוא אלוף אירופה מזה כשנתיים בתחרות מכוניות המירוץ 'נסקר'. בימים אלה הוא מנסה לשמור על התואר בתחרות שמתקיימת ברחבי אירופה. דאי אמר לאחר שסיים במקום הראשון בסבב החמישי שנערך ביום שבת בבריטניה: "היה מירוץ משוגע". במירוץ הנוסף ביום ראשון סיים

צילום: Nascar Whelen Euro Series
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נהג המירוצים אלון דאי, האשדודי בן ה-27, ממשיך לעשות חיל ולייצג את ישראל ואשדוד בגאון. בשבת האחרונה במסלול ברנדרס האץ' שבבריטניה, במסגרת סבב אליפות הנסקאר האירופית, ניצח דאי בפעם השלישית ברציפות (מתוך 5 מירוצים). דאי, שלא היה בקו הבריאות ונהג עם צלע סדוקה, ניצח בצורה דרמטית לאחר שבהקפה ה-31 של המסלול עקף ועלה למקום הראשון ונותר שם עד הסיום.את המסלול פתח דאי מהמקום השלישי, דבר שהיקשה עליו, אך אצל דאי אין דבר כזה קושי. "היה מירוץ משוגע. הייתי בטוח שלא אצליח לדגדג את שני המובילים. אבל לשמחתי הדברים התנהלו אחרת. התרכזתי היום בלנצח ולא בהשגת ההקפה המהירה ביותר. זה מסלול שקשה לעקוף בו והיה קרב נהדר. האליפות עברה ליצרן צמיגים אחר וזה שינה את חוקי המשחק. כולם עדיין לומדים את הצמיגים."

ביום ראשון השבוע, התחרה דאי באותו מסלול, רק שהפעם זינק מהמקום השישי במירוץ השישי העונה של אליפות אירופה. בתחילה המירוץ היה צמוד וצפוף. דאי התקשה לבצע את העקיפה שכל כך רצה ואכן, רק בהקפה ה-15 השיג אותה ועלה למקום החמישי. בהקפה ה-18 אלון יצר לעצמו את הרגע הנכון, עקף שתי מכוניות יריבות והתברג במקום השלישי, עליו שמר עד לסיום, מה שהיקנה לו את המקום הראשון באליפות לפי שעה, למרות שסבל מצלע סדוקה ולא היה ברור אם ישתתף במירוץ, אשר את השעות שלפניו, העביר בטיפולי פיזיותרפיה והתבלט אם לזנק. דאי אמר בסיום המירוץ: "אני די מרוצה בהתחשב בנסיבות. בלי הכאבים יכולתי לעשות יותר. נהגתי היום רק כדי לשרוד. היה לי ממש קשה בקרבות הצמודים מבחינה פיזית."

בסיכום שני המירוצים שהתקיימו במסלול ברנדס האץ' שבבריטניה זכה דאי בתואר 'מלך ברנדס האץ", אחרי שצבר את מירב הנקודות בסיכום שני המירוצים. המירוץ הבא יתקיים בסוף החודש במסלול מוסט בצ'כיה ואליו יגיע דאי כאמור, כשהוא מוביל בתחרות.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן