אמיר בן שמעון: "אשדוד זה הבית שלי"

המגן אמיר בן שמעון חזר השבוע לליגת העל כאשר חתם בעירוני קרית שמונה, אותה יאמן בעונה הקרובה מסאי דגו. בן שמעון, שגדל במ.ס אשדוד מספר על התחושות לקראת העונה החדשה: ”התרגשות וציפייה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אמיר בן שמעון בן ה-25 נולד באשדוד וגדל בקבוצת מ.ס. אביו מירו, הינו דמות ידועה בעיר, הן כשחקן עבר והן כמאמן, שאימן את מ.ס אשדוד בעבר ועזר לה להינצל מירידת ליגה בשנת 2000, לאחר שהגיע באמצע העונה. גם אחיו הגדול של אמיר, רן, משחק כדורגל והעונה כבש 11 שערים במדי מכבי שעריים מליגה א' דרום (כולל אחד, מול האדומים אשדוד בפלייאוף).

בעוד האח רן מתופקד כחלוץ, אמיר משחק בעמדת המגן השמאלי. כאמור, אמיר גדל בנוער של מ.ס אשדוד ושיחק בקבוצה הבוגרת בין השנים 2012-2016. אלה היו שנותיו הטובות, בהן הגיע לנבחרת ישראל האולימפית וצבר שם 8 הופעות. במשחקו האחרון באולימפית, נפצע והושבת לחצי שנה. מאז, ניסה את מזלו בהפועל ירושלים, הפועל אשקלון ואפילו בליגה הסלובקית במדי שתי קבוצות (סניצה וברטיסלבה). בתום ההרפתקה הסלובקית חזר לארץ וחתם בהפועל קטמון, בה שיחק בעונה החולפת. השבוע התבשר כי עירוני קרית שמונה החליטה לצרפו לשורותיה. בראיון לקראת חזרתו לליגה הבכירה בישראל, מספר אמיר על תחושותיו.

ש. איך זה לחזור לליגת העל?

"תחושה כיפית. יש התרגשות וציפייה. עכשיו הזמן להוכיח שמקומי פה בעזרת ה'."

ש. איך יהיה לך לעבוד עם מסאי?

"מסאי בחור מדהים ומאמן מצוין. אני בטוח שיהיה כיף לשחק תחתיו. יש לי רק מה ללמוד."

ש. תאר בבקשה את הקשר שלך עם אביך מירו. עד כמה אתה מתייעץ איתו?

"כמובן שאבי שותף לכל החלטה שלי ולכל מילה שלו יש משקל כבד. אנחנו מדברים וחושבים בקול וככה מקבלים החלטה משותפת."

ש. מה דעתך על מסע ההישארות של מ.ס אשדוד?

"מסע מדהים. הם הוכיחו שמגיע להם להישאר בליגת העל וכל הכבוד להם. מגיע לעיר כמו אשדוד שיהיה להם ייצוג בליגה הבכירה. שמחתי מאוד על כך."

האם יש אכזבה מכך שאתה לא חלק מהקבוצה?

"אין אכזבה חלילה. כרגע אני בקרית שמונה ואני שמח על כך. אני בטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד. אשדוד זה הבית שלי בסופו של דבר."

מה עמדת המשפחה בנוגע לאיחוד בין הפועל לעירוני?

"(צוחק) שאלה מעניינת. את האמת אין לנו איזה שיח על זה בבית, אבל אני חושב שכל קבוצה שתצליח בעיר זה טוב ובריא. זה גם נותן במה למאות שחקנים אשדודים וגם יוצר תחרותיות בריאה. אנחנו התושבים רק נהנה מזה."

ש. איך היה לך לשחק בליגה הסלובקית? האם אתה מרגיש שהשתפרת שם?

"לצאת לאירופה למקום חדש, לשפה זרה, לתרבות שונה מאוד, זה תמיד לא קל ומאתגר מאוד. החוויה הייתה מעצימה. התבגרתי ולמדתי הרבה דברים על עצמי והיום אני רואה הרבה דברים אחרת."

ש. ולסיום, מה החלום שלך?

"החלום שלי לתקוע יתד בליגת העל. להגיע לקבוצה בכירה בארץ ולעשות את ההורים והמשפחה שלי גאה!"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן