סיום כואב

קבוצת האדומים אשדוד הודחה ממשחקי 'פלייאוף' העליה לליגה הלאומית אחרי הפסד 5-3 בדו קרב בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה למכבי שעריים. בתום 120 דקות התוצאה הייתה 1-1. צ'קול בלט כשנגח את שער היתרון לזכות האדומים, אך היה היחיד שהחמיץ מהנקודה. יאיר אזולאי: "סוף עצוב

צילום: אבישי אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי שעבר יצאה קבוצת האדומים אשדוד לאיצטדיון 'הברפלד' בראשון לציון למשחק שפתח את משחקי 'פלייאוף' העליה לליגה הלאומית. מבחינתה של האדומים זה גם היה המשחק האחרון של העונה והשבוע החלו רשמית ההכנות לעונה הבאה בליגה א' דרום. חרף האכזבה שבהדחה, האדומים יכולים לקחת הרבה דברים חיוביים מהעונה הזו ואם אפשר להודות על האמת, לא באמת מגיע לה לעלות לליגה הלאומית ועליה לשפר את הסגל ולהתכונן במלוא המרץ לעונת המשחקים הקרובה. עונה בה יתקיימו לפחות שני משחקי דרבי לוהטים.

למעלה מ-1000 צופים הגיעו לצפות במותחן המרתק שסיפק לנו משחק חצי גמר פלייאוף ליגה א' מחוז דרום. כמחציתם אוהדי האדומים אשדוד, שסיפקו מופע שירה ועידוד (כולל דגל פריסה מרשים שכיסה את כל היציע של הקהל האדום), אולם חזרו לאשדוד מאוכזבים ועצובים, כאשר נכשלו במשימה להעפיל לגמר פלייאוף מחוז דרום, למרות שבדקות רבות במשחק, שיחקה טוב יותר מיריבתה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו ושעריים הייתה מעט טובה יותר במחצית הראשונה. למרות זאת, בדקה ה-31 עלתה האדומים אשדוד ליתרון לאחר מהלך מצויין שהחל אצל וורקאט גאדיף באגף ימין, שהגביה כדור לעבר רחמים צ'קול, שנגח מקרוב, קבע 1-0 אדום ורץ לחגוג עם היציע האדום. הקהל האורח לא ידע את נפשו מרוב שמחה והרעיש עולמות. כעבור שש דקות המארחת הצליחה לאזן את התוצאה באמצעות שער מצוין של חן בן שמעון, שחקן עירוני אשדוד לשעבר, שהיה פנוי ברחבה, ובבעיטה חזקה הכניע את אאולוב וקבע 1-1. זאת גם הייתה תוצאת המחצית.

המחצית השנייה הייתה דומה לקודמתה, שאופיינה בהרבה מתח ולחץ מחד, ובמעט הזדמנויות מנגד. בדקה ה-56 בעיטה טובה של קשר האדומים לישי ביטון כמעט החזירה את היתרון לאדומים, אך הכדור חמק החוצה. שלוש דקות לסיום הזמן החוקי של המשחק, הקהל האדום כבר הרגיש את הניצחון לאחר שעידן שריקי כבש שער שנפסל בטענת נבדל מוצדקת. המשחק נכנס להארכה והדרמה הייתה בשיאה.

במהלך ההארכה המשחק הפך עצבני, מה שבא לידי ביטוי בשני שחקנים מורחקים. אסף חקאק משעריים הורחק בדקה ה-102 לאחר שהכשיל מאחור שחקן אדום. בשנייה זו, מאמן האדומים עמוס וזאנה ביצע חילוף והכניס לשדה את אבירם ברוכיאן. הקשר של האדומים לקח את הכדור החופשי וסחט הדיפה מרשימה מדורון רוזנקוביץ', שוער שעריים שהשאיר את קבוצתו בחיים. בדקה ה-108 לישי ביטון ספג כרטיס צהוב שני וסיים את המשחק לאחר עבירה שביצע במרכז השדה. ההרחקה של לישי היוותה מכה מורלית לאדומים. לאחר 120 דקות שרק השופט אסולין לסיום ומפלס הדרמה עלה לגבהים חדשים, כאשר המשחק נכנס לכדורי הכרעה מ-11 מטרים.

רחמים צ'קול, כובש השער היחיד לאדומים במשחק, ניגש לבעוט את הכדור הראשון לזכות האדומים ולרוע מזלו, הכדור ננעץ במשקוף השער. עוד קודם, שעריים הבקיעה את הפנדל הראשון שלה ואל הפנדל השני של האדומים ניגש עידן שריקי, שבעט פנימה 'פננקה' מתוחכמת וצימק ל2-1 לאחר כיבוש של שעריים. שעריים שוב כבשה וביססה לעצמה את היתרון. בן בוטבול ונוגן חן שוב צימקו כשכבשו את הבעיטות שלהם. אל הפנדל החמישי והמכריע ניגש אושרי טוויל משעריים, שעמד בלחץ וקבע 5-3 לזכות המארחת שמעפילה לגמר ה'פלייאוף' ומותירה את האדומים עם שיברון לב מחוץ לתחרות.

קפטן ובלם האדומים, יאיר אזולאי אמר לאתר 'דאבל פס' לאחר המשחק: "סוף עצוב למועדון שלנו. קלישאה אומרת שפנדלים זה מזל. עשינו מאמץ גדול ונתנו הכל. קיוויתי העונה שנהיה קרובים יותר למקום הראשון או השני אבל היה לנו סגל קצר. נקודת האור בעונה הזו היא שילובם של שחקנים צעירים. ננוח בקיץ ונשב עם ראשי המועדון ואז נקבל החלטה לגבי העונה הבאה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן