חיים רביבו חוגג יום הולדת

אחווה וג׳ני מקבלות קמפיין אופנה, חן אילוז ובני פרץ מתפללים בכותל, חיים רביבו חוגג יום הולדת, ולמה אסי קריספין התחפש מעכשיו?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אמנם כיפור עבר עלינו מזמן לטובה, אבל חן אילוז ובעלה השותף והמפיק של אייל גולן, בני פרץ מאשדוד, קפצו במוצאי שבת האחרון להתפלל במנהרות הכותל. גולן העלה תמונה וכתבה: ״עם אהובתי בקודש הקודשים. מברכים את עם ישראל באהבת חינם״. לא נגענו.

865865865865975

הרווקה אחווה סיטבון, שעברה לגור אצל אמאל׳ה ואבאל׳ה באשדוד לבינתיים, הגיעה ביום שישי האחרון להתארח בתוכנית של ״גלית ואילנית״ בערוץ קשת 12. המנחות העבירו לכובבת הריאלטי שאלות מהגולשים שאחת מהן הייתה מהאקס טל כוכבא, שרק רצה לשאול את סיטבון: ׳האם היא בהריון׳? "אני וטל חברים טובים", מיהרה הסיטבונית להרגיע ולציין כי זו שאלה בהומור. "אל תתייחסו גם לשאלה הזו", הדגישה.

856856656786585

מעצבת השיער המוכשרת מאיה פולאדי, שעוד מגיל ינקות עיצבה את שיערן של חברותיה לגן, נתפסה בשבוע שעבר ברגע של עשייה, רגע לפני צילומי לקטלוג התסרוקות שלה. ״אני אוהבת את מה שאני עושה בחיים״… מה שבטוח שעוד תשמעו עליה.

שמה של המעצבת האשדודית ברטה, ממשיך לתפוס תאוצה והפעם הדוגמנית ואושיית האינסטגרם יסמין סנדרס הידועה גם בתור גולדן ברבי, החליטה להתלבש בשמלה של המעצבת משלנו, לכבוד המסיבה של בולגרי שהתקיימה בשבוע האופנה במילאנו. אגב, סנדרס מתחזקת חשבון אינסטגרם של מעל 3 מיליון עוקבים, אשר כבר מיומנת בהליכה על המסלול, החלה השנה לדגמן לספורט אילוסטרייטד.

ג'ני צ'רוואני, אחווה סיטבון שהם שתי אשדודיות בדימוס‫, פלוס שני גולדשטיין, נבחרו לשמש כפרזנטוריות החדשות של רשת "אריסטו שמט”‫. השלישייה עצרה את התנועה בשוק הפשפשים ביפו כשהצטלמו לקמפיין הקיץ של הרשת בשבוע שעבר. בין צילום לצילום הוכיחה שני וג'ני חברות טובה כשהצביעו על גברים נאים ברחוב במטרה למצוא שידוך חדש ומוצלח לאחווה הרווקה, שחזרה בגפה מברצלונה

אחרי שהרומן שלה עם יונתן רוזן הסתיים. נשמות טובות.

הופ הופ טרללה גדל בשנה, תרימו טלפון לפרוייקטר הנמרץ של חברת התיירות באשדוד, יוני חזיז, שחגג לעצמו יופי של יום הולדת שלושים ומשהו…אז הוא הזמין את החברים הטובים הישר למנות הטעימות במסעדת ״אלדין״ באשדוד. הבעלים אתי ואלי דאגו גם לקינוח פלוס זיקוק.

ועוד אחד שחוגג יום הולדת הוא הבועט במיל׳ ואיש העסקים חיים רביבו, שאשתו שגית הרימה סטטוס ברשתות החברתיות ובו כתבה: ״יומולדת 47 ללב והנשמה שלי…״ (לא נגענו).

עורך הדין והגולש המיתולוגי אסי קריספין, הקדים את חג פורים בכמה שבועות. הסיבה: החבר הטוב שלו מוטי בניטה בנה סטודיו לצילום. אז קריספין והג׳וניור ועלו על תחפושות של גיבורי על. הנה תראו.

תנו לה בהקשב וקבלו במחיאות כפיים סוערות את הדוגמנית וכוכבת הריאלטי ״פושרז״ יולי זיו, שקיבלה השבוע את דרגן הסגן בחיל האוויר, והחבר הצמוד מתן ועקנין לא מפסיק להתרגש.

תראו כמה כיף לצלמת של הסלבס שרית ינקו מהסטודיו לצילום ״פריים טיים״, שפגשה השבוע את הזמר רותם כהן (״אל העולם שלך…״) במסגרת מופע פרטי ברדיו ״לב המדינה״, הכי קרוב למעריצים. המופע כלל סלפי, ארוחה דשנה והקדשות אישיות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן