סיפור מרעיש ומסריח: הכלבים נובחים ומחרבנים מתחת לחלון

תושבת אשדוד מתגוררת בשכנות לזוג המגדל 8 כלבים, שנובחים ומפריעים וגם עושים צרכים בחצר הצמודה "והבעלים לא טורחים לנקות אחריהם" היא אומרת. ואם זה לא הכל טוענת השכנה: "שמו פח מסריח ממש מתחת לחלון חדר השינה שלי ואני סובלת ממפגע ומריח צחנה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כאשר כלבים עושים צרכיהם ברחוב, על פי החוק, על בעליהם לאסוף אחריהם את הצואה ולנקות ולא הם מקבלים דו"ח. אבל מה קורה כשאתה גר ממש "במחראה"?. תושבת אשדוד המתגוררת בקומת קרקע ברובע א׳ סובלת ממפגע קשה של ריח צחנה העולה מדירת השכנים המגדלים בבית מספר כלבים ולטענתה הכלבים עושים צרכיהם בחצר והשכנים לא טורחים לנקות אחריהם והריח פשוט בלתי נסבל וגורם לה לחיות עם חלונות סגורים ובמזגן. "הדירה הייתה של אבא שלי ז"ל ובזמנו התנהלה בחצר משתלה והייתה טיילת כל היום”, מספרת הדיירת. "בערוב ימיו העברנו את אבי ז"ל לבית אבות מאחר והוא סבל מהרעש. כיום אני מתגוררת בדירה, ובדירה הסמוכה עברו בני זוג המגדלים בין 6 עד 9 כלבים, בגיל וגזע שונה.

IMG 20190212 WA0046

078907808780

עליי לציין שאין לי כלום נגד כלבים אבל אני ממש סובלת. גם מכך שכל היום כל יום יש רעש של יללות ונביחות, אבל בעיקר משום שהחצר שלהם גולשת לחצר שלי, הכלבים עושים בחצר את צרכיהם. בני הזוג שהם שוכרים את הדירה לא טורחים לנקות את זה וזה פשוט מסריח וממש מפגע תברואתי. ריח בלתי נסבל מדובר בחצר מתוחמת שגולשת למרפסת שלי ולחלון חדר השינה, לא ניתן לפתוח ולאוורר את הדירה מהצחנה. ם גם שמו פח ליד חלון חדר השינה שלי. החיים פשוט הפכו לבלתי נסבלים”.

לדבריה, תחילה פנתה בתחינה את השכנה בבקשה לנקות את הגללים. "אבל אין עם מי לדבר. היא לא מוכנה. ואני נשארתי עם ריח רע ועם מראה מגעיל של גללי כלבים כחלק מהנוף הנשקף מחלוני”.

לטענתה היא פנתה מספר פעמים בתלונה למוקד העירוני ואף לראש המינהלת. "בשיחה עם ראש המינהלת נמסר לי כי זה לא נוגע אליהם. אז למי זה כן נוגע? זה שהיא מחזיקה את הכלבים ברישיון ולא מתעללת בהם לא אומר שמותר להתעלל בשכנים״.

בצר לה כתבה לראש מינהל תיפעול בעירייה שלמה רוטנברג, בין היתר כתבה במכתב לרוטנברג: "הגשתי תלונות במוקד אך לצערי נתקלת באטימות שקשה לתאר אותה… אני מרגישה שקיימת הזנחה פושעת ופגיעה בציבור ברובע. בטוחני שברובעים אחרים לא הייתם מזניחים תלונות. גם אנחנו משלמים ארנונה”.

ראש מינהל התפעול לא נשאר אדיש לפנייתה והגיע בעצמו לדירה מלווה בראש מינהלת הרובע "הם היו במקום ואמרו שאני צודקת ושיתנו לה ברירות קנס כדי שהיא תתחיל לנקות. אבל בינתיים לא קרה כלום, ואני נשארתי עם המפגע”.

עד למועד סגירת הגיליון, טרם התקבלה תגובת עיריית אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן