ישראל בעליה

הפועל אשדוד גברה על מכבי רחובות, באולם מקיף ט', בתוצאה 31-29, במסגרת המחזור ה-17 של ליגת 'ווינר' בכדוריד. ישראל ביטרמן כבש שבעה שערים והיה המצטיין במשחק. בשבוע הבא: יוצאים לקרית מוצקין

צילום: אדיר כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד ניצחה ביום שישי שעבר בביתה את קבוצתה של מכבי רחובות והתקרבה מרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה מכבי ראשון לציון, שלא שיחקה השבוע ותשלים המשחק החסר בעוד כחודש.

החניכים של אולג בוטנקו לא התקשו בפתיחה ורצו ליתרון 7-2 לאחר עשר דקות. האורחת ניסתה לחזור למשחק והפגינה קשיחות והגנה טובה, שגרמו לאיבודי כדור רבים מצד המארחת. תוצאת המחצית הייתה 16-12 לאדומים שלא התרגשו כל כך, מהחזרה של רחובות.

את המחצית השנייה פתחה מכבי רחובות בצורה חזקה והצליחה לצמצם לפיגור שתי נק' בלבד. אבל יכולת טובה של אסף בן-גוזי בנוסף לכמה חטיפות יפות של הפועל, החזירו לה יתרון מבטיח של 23-18 שנותרו 15 דקות לסיום. רחובות לא ויתרה וצמצמה שוב את התוצאה, אך שערים יפים של ישראל ביטרמן סגרו עניין ובסיום: 31-29 להפועל.

הפועל ממשיכה לשמור על המקום השני המכובד, כאשר בחלומותיה הורודים של הקבוצה, היא רואה את עצמה עוקפת את מכבי ראשון לציון ועולה למקום הראשון בטבלה. כדי להשאיר את החלום בחיים, צריכה הפועל להמשיך לנצח ולהציג את היכולת הטובה שלה ולצפות למעידות של מכבי 'ראשון'. ביום שישי הקרוב, תצפין הקבוצה לקרית מוצקין, למשחק במסגרת המחזור ה-18, נגד מכבי 'אבישי' קרית מוצקין, שנמצאת בתקופה פחות טובה, אחרי שהפסידה במחזור הקודם לנועלת הטבלה, הפועל קרית אונו.

עוד כבשו להפועל אשדוד: בן גוזי- 5, יותם טל, שי הרשקוביץ', דור קלדרון וגאבור לנגהאנס- 4 (כל אחד), טל הרשקוביץ- 2 ועופר קושמרו- 1.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן