ריבלקו צחק אחרון

יום שישי מלא בדרמות פקד את שלוש הנציגות האשדודיות שלנו בליגה ג', מחוז מרכז במסגרת המחזור ה-20. קבוצת מ.כ הפועל בני אשדוד השיגה ניצחון חשוב, בתוצאת 1-2 ביתית מול מבשרת ציון. קבוצת בית"ר אשדוד השיגה ניצחון חוץ יקר 1-2 בגדרה, מול בית"ר המקומית כאשר השיגה מהפ

צילום: ההתאחדות לכדורגל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל בני אשדוד אירחה ביום שישי שעבר את הפועל מבשרת ציון באיצטדיון הסינטטי הקטן באשדוד. משה ביאדגלין בן ה-26, פתח את מסכת השערים בדקה ה-14 והעלה את המארחת ליתרון של 1-0. במחצית השנייה בני אשדוד הכפילה את התוצאה באמצעות שער של חי שמואלוב בדקה ה-64. מבשרת ציון הצליחה רק לצמק את התוצאה שש דקות לסיום מרגלי אדם אוחיון. בסיום 1-2 יקר לבני אשדוד שממקם אותה במקום השלישי בטבלה המוביל למשחקי 'פלייאוף' עליה לליגה ב' בתום העונה. במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ נוח יחסית מול הפועל מצליח, הנמצאת במקום האחרון.

הדרמה הכי גדולה של המחזור הייתה במגרש בגדרה, כאשר בית"ר המקומית אירחה את בית"ר אשדוד הנמצאת בתנופה. אחרי מחצית ללא שערים, טאודורוס צ'קול מגדרה, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-55 והעלה את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-84 בית"ר אשדוד ביצעה את החילוף שהביא את השינוי המיוחל. שמעון זרמתי יצא ובמקומו נכנס ולדיסלב ריבלקו בן ה-20 שכבש צמד שערים מדהים בתוספת הזמן והפך את התוצאה. בסיום 2-1 דרמטי במיוחד לבית"ר אשדוד שמתקרבת לצמרת וכעת היא רחוקה חמש נקודות בלבד מהמקום השלישי, המוביל כאמור ל'פלייאוף'. במחזור הקרוב תארח בית"ר אשדוד את מ.ס ראשל"צ, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון.

הנציגה השלישית של אשדוד בליגה, הלא היא מ.כ אשדוד 'סיטי', ירדה מאוכזבת מהאיטדיון ברמלה הממקום בפארק 'עופר', לאחר ששיחקה נגד מ.ס רמלה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה ה'אקשן' התחיל. בדקה ה-51, ה'סיטי' עלתה ליתרון מכדור עונשין מ-11 מטרים, של נתנאל ברונה. דור אבינו ממ.ס רמלה, איזן את התוצאה כעבור ארבע דקות. בדקה ה-74 ליאור סגל השלים את המהפך וקבע 2-1 למ.ס רמלה. ארבע דקות לסיום שמעון בן לולו מה'סיטי', שנכנס כמחליף הישווה את התוצאה ורץ לחגוג עם חבריו את שערו הרביעי העונה. החגיגות של האורחת לא נמשכו זמן רב ובתוספת הזמן קבע דניאל פזע את תוצאת המשחק: 3-2 למ.ס רמלה. הפסד מאוד מתסכל לקבוצת אשדוד 'סיטי', שכבר ראתה את הנקודה בכיס, אך ספגה בנאיביות סמוך לסיום. בשבוע הבא תשחק ה'סיטי' בסינטטי הקטן באשדוד מול מ.כ צעירי לוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן