סניה כצנלסון: "החלפתו של גרשוב הערב תתבצע ועלי לא מאיימים בחוות דעת"

בעקבות הפרסום הבלעדי באתר "אשדוד 10" על חוות הדעת שהזמין יו"ר חפ"א ולדימיר גרשוב לפיו הדחתו, ופיטורי המנכל יהודה אבידן לא חוקיים והם מהווים לכאורה שוחד בחירות אומר כצנלסון :"עלי לא מאיימים וגם לא על חברי מועצה חוות הדעת הזאת לא רלוונטית למועצת העיר. החלפת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרסום חוות הדעת המשפטית שהזמין ולדימיר גרשוב חבר בסיעתו של סניה כצנלסון מעוררת הדים רבים. חוות הדעת נמסרה לחברי המועצה שדנים הערב בהדחתו של גרשוב מראשות חפ"א בעו"ד חנוך דרך, חבר אחר בסיעה. על פי חוות הדעת אסור לבצע את ההחדה כי מדובר בשוחד בחירות לכאורה. "על עלי לא מאיימים"  הגיב כצנלסון לאתר "אשדוד 10" " והאיומים האלה גם על חברי מועצה לא יעזרו. יש יועץ משפטי וזה לא רלוונטי.  אולי זה רלוונטי בחפ"א".

 

כצנלסון טוען כי ההחלטה היא פנימית של הסיעה שלו ולא ייתכן שמישהו יתערב. זאת נוכח הפרסומים שש"ס בהנהגנתו של אבי אמסלם מתכוונת להתנגד להחלפת גרשוב בדרך. "זו החלטה פנימית שלנו" אומר כצנלסון. "כמו שאני לא מתערב במינויים בתוך ש"ס אין סיבה שמישהו יתערב. יתרה מכך, ההחלטה עברה בהנהלת העיר לפני שבועיים"

ש. מה אתה אומר על גרשוב חבר סיעתך שהזמין חוות הדעת?

"על גרושב אני לא מדבר מפאת כבודו. הבאתי אותו לפוליטיקה בשנת 98 זה מה שאני יכול לומר לא מעבר"

ש. ההדחה שלו הערב תתבצע?

"מועצת העיר בישיבתה היום לא תדון על שום הדחה.  הסעיף היחידי דן על חילופי גברא בתוך סיעה של " אשדוד ביחד" לפי כל דין וחוק. כל המכתב של עו"ד של חפ"א לא רלוונטי לדיון במועצת העיר"

ש. וזה יקרה?

בוודאי איזו שאלה"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן