"פיטורי יהודה אבידן והדחתו של גרשוב הינם שוחד בחירות ועבירה פלילית חמורה"

חוות דעת משפטית שהזמין יו"ר חפ"א ולדימיר גרשוב, שמועמד הערב להדחה במועצת העיר גורסת כי ישנו חשש לדיל פוליטי בין כצנלסון ללסרי להחלפתו של אבידן באדם אחר על בסיס הסכמה קואליציונית. "מדובר בשוחד בחירות לכאורה" אמרת עורכת הדין מיכל רוזנבוים. חוות הדעת הונחה ב

ארכיון. צילום: גרשוב ואבידן. עבדו בצמוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הערב בישיבת המועצה תפוח אדמה לוהט: החלפתו של ולדימיר גרושב יו"ר חפ"א מסיעת "אשדוד ביתנו" בחבר סיעה אחר, עו"ד חנוך דרך. את ההחלפה מבצע ראש הסיעה, סניה כצנלסון במטרה סופית להדיח מחפ"א את המנכ"ל יהודה אבידן. גרשוב מסרב להענות לראש הרשימה שלו להדיח את המנכ"ל בטענה שאין סיבה לכך וכי מדובר במניע זר ולא מקצועי. הערב, כאמור, במועצה, על פי ההצעה שמביא כצנלסון הוא מדיח את חברו גרשוב וממנה את דרך, שאמור לבצע את מהלך ההדחה של אבידן.

אלא שבשעה האחרונה היום (רביעי) מספר שעות לפני ישיבת המועצה הונחה בפני חברי המועצה חוות דעת משפטית מטעם עורכי הדין של הדירקטוריון ובה נאמר במפורש כי מדובר בהדחה של גרשוב מראשות חפ"א שמטרתה הסופית לפטר את אבידן באופן לא חוקי ובחשש לשוחד בחירות.

 

כצנלסון חדש

האם סגל דיל פוליטי לא חוקי?. כצנלסון

בחוות הדעת של עורכת הדין מיכל רוזנבוים, היועצת המשפטית החיצונית של חפ"א שאותה הזמין גרשוב קובעת כי מדובר בניסון לא חוקי לפטר את אבידן "מסיבות פוליטיות הנגועים בשיקולים זרים על בסיס הבטחות קואליציוניות בהם הובטח לכאורה מינוי אסור ועשוי להוות שוחד בחירות" עורכת הדין כותבת: "ההמלצה שלנו, לדירקטוריון להימנע מכל פעולה שתחשב ככזו שמשתפת פעולה עם מעשים שאינם כדין. פיטורי המנכ"ל אבידן צריכים להיעשות משיקולים עניינים".

עורכת הדין שיגרה במקביל מכתב גם ליועץ המשפטי לעירייה רוני עמיר ובו היא מזהירה שמדובר בפיטורין פוליטיים. "ניסיון כזה" היא כותבת לעו"ד עמיר. "יהווה מהלך בניגוד לדין ויהווה עבירה פלילית לכאורה של שוחד בחירות ועשוי להטיל חיוב אישי על מי שאישר את הפיטורין ומהווה הפרת חובת אמונים מחובת זהירות".

עוד כותבת עו"ד רוזנבוים ליועץ המשפטי לעירייה: "ככל שהעובדות נכונות ונכרת דיל פוליטי הנוגע לפיטורי אבידן ומינוי אדם אחר במקומו על ידי כצנלסון הרי שמדובר בעבירה פלילית שעניינה שוחד בחירות"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן