יום כיף בכלביה העירונית למתנדבים מאמריקה

הכלבייה העירונית באשדוד זכתה לסיוע מפתיע של קבוצת צעירים מחו"ל, העושים באשדוד שנת שירות התנדבותית במסגרת פרויקט מסע של הסוכנות היהודית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כ-20 עמיתים, צעירים יהודים מארה"ב, בגילאי 22-30, העושים בישראל פעילות התנדבותית ובחרו לבלות איתנו שנה שלמה. הצעירים הללו הגיעו לפני כ-4 חודשים לאשדוד וכעמיתי הוראה בפרויקט ההתנדבות הבין-לאומי "מסע – MITF" של הסוכנות היהודית, הם משולבים בבתי ספר ומלמדים את ילדינו אנגלית.

"מטרת הפרויקט היא להעשיר את ידיעת האנגלית של ילדי אשדוד בבתי הספר היסודיים ברחבי העיר" אומרים המארחים ומציינים את שיתוף הפעולה עם הסוכנות היהודית ועם מוסדות החינוך, כאשר העמיתים הצעירים מתלווים לסגל החינוכי של בתי הספר ומסייעים בהעשרת האנגלית המדוברת והכתובה בקרב התלמידים.

IMG 20190127 WA0044

IMG 20190127 WA0050

המתנדבים הצעירים מתגוררים בדירות ברחבי העיר, חיים בתוך הקהילה, לומדים להכיר את התושבים המקומיים ובתוך כך לומדים עברית וסופגים את התרבות הישראלית. אך לבד מהפעילות הברוכה בתוך בתי הספר הם לקחו על עצמם עוד מטלה ובחודשים האחרונים החלו להתנדב בכלבייה העירונית באשדוד.

"החבר'ה האלה מתנדבים במערכת החינוך ובזמנם הפנוי הם לוקחים חלק בפעילות השוטפת בכלבייה. הם עושים זאת בעיקר בשעות אחר הצהריים, כחלק מתרומתם לקהילה" אומרת ד"ר דנית כהן, וטרינרית בכלבייה העירונית, ומשבחת את תרומתם הנלהבת בטיפול בכלבים.

במסגרת יום התנדבות מרוכז בכלבייה העירונית, התקיימה פעילות מבורכת של כל העמיתים המתנדבים במהלכו הם צבעו את כל תאי הכלבייה והקירות סביב, עזרו בטיפוח ושיפור סביבת הכלבייה. את הציוד הנדרש לפעילות הקבוצה סיפקה המחלקה הווטרינרית אבל את הנשמה ואת החיוכים הם הביאו איתם, בכמויות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן